// دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۴

سرورهای Grand Theft Auto Online هنوز برروی پلی‌استیشن 4 غیرقابل دسترس است

به دلایلی نامشخص از ساعاتی قبل سرور‌های بازی Grand Theft Auto Online برروی پلی‌استیشن 4‌ از دسترس خارج شده و هرچند ساعتی از این اتفاق گذشته راک‌استار پاسخ روشنی در رابطه با دلایل این اتفاق نداده است. در ادامه همراه زومجی باشید.

سرورهای بازی Grand Theft Auto Online همواره از شلوغترین سرورها در میان بازی‌های ویدیويی بوده‌اند. در نتیجه از دسترس خارج شدن این قبیل سرورها از چند روز قبل به کاربران اطلاع‌رسانی می‌شوند. اینبار اما راک‌استار بدون هرگونه اطلاع‌رسانی قبلی سرورهای این بازی محبوب را برروی پلی‌استیشن 4 از دسترس خارج کرده است.

gta online server down-ps4با توجه به ‌وب‌سایت رسمی راک‌استار تنها دسترسی کاربران پلی‌استیشن 4‌ محدود شده و این بازی همچنان برروی سایر پلتفرم‌ها از جمله پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی قابل انجام به صورت آنلاین خواهد بود. متاسفانه هیچگونه جزئیاتی در رابطه با دلیل بروز این مشکل یا زمان رفع و بازگشایی سرورها منتشر نشده است.

احتمالا در صورت عدم رفع مشکل،‌ شرکت راک‌استار از طریق حساب کاربری توئیتر یا وب‌سایت بازی رسما اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهد. در حال حاضر گزینه «محدود» برای پلی استیشن 4 ذکر شده است.

gta online server down rockstar

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده