// یکشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

قیمت اکشن فیگور فوق کمیاب شخصیت بوبا فت در Ebay به ۱۵۰ هزار دلار رسید

اگر شما نیز یکی از طرفداران بزرگ Star Wars هستید و از قضا پول بلا استفاده‌ای در گوشه و کنار دارید، احتمالا فیگور بسیار ویژه بوبا فِت می‌تواند نظر شما را به سوی خود جلب کند.

پیشنهاد برای خرید این فیگور اکنون به رقم ۱۵۰ هزار دلار رسیده است. هرچیزی در این جهان کم‌یاب باشد بی شک نظر بسیاری از کلِکسیونر‌ها را به سوی خود جلب می‌کند. در تازه‌ترین حراج صورت گرفته در وب‌سایت ای‌بِی پیشنهاد قیمت اکشن فیگور نمونه‌ی اولیه‌ای از شخصیت بوبا فِت،‌ شخصیت آشنای سری استاروارز به رقم ۱۵۰ هزار دلار رسیده است.

RareStarWarsToys، فروشنده این اسباب‌بازی در ای‌بی ادعا کرده است که نمونه‌ی به فروش گذاشته شده «کمیاب‌ترین و فوق‌العاده‌ترین اکشن فیگور استاروارز در جهان» است. این فروشنده همچنین گفته است که این اکشن فیگور یکی از انواع نمونه‌ی اولیه اصل نمایش داده شده در رویداد Toy Fair سال ۱۹۷۹ است.

star-wars-boba-fett

به‌گفته‌ی فروشنده، این همان فیگوری از بوبا فِت است که در قسمت ۲۰ برنامه Pawn Stars نیز نمایش داده شده است. در این برنامه مجری‌ درنهایت ۱۰۰ هزار دلار برای این اکشن فیگور پیشنهاد می‌کند که فروشنده با پافشاری روی رقم ۱۵۰ هزار دلار، پیشنهاد مجری را رد می‌کند.

اگر ۱۵۰ هزار دلار برای شما غیر منطقی به نظر می‌آید بااین‌حال، هنوز علاقمند به خریداری اسباب‌بازی‌های استاروارز هستید، اخیرا تولیدکنندگان به مناسبت اکران The Force Awakens مجموعه جدیدی از اسباب‌بازی‌ها را ساخته‌اند که برخی از آن‌ها را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم:

نکته‌ی جالب در مورد این خبر فروش نسخه‌های مختلف مشابه بوبا فِت ۱۵۰ هزار دلاری با قیمت‌‌های بسیار پایین‌تر در سایت Ebay است.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده