نویسنده: معین کلهری
// یکشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

اشتباه سونی در ارائه فهرست بازی‌ های رایگان ماه ژانویه برای سرویس پلی‌استیشن پلاس

تشابه اسمی بازی‌های Legends of War: Patton  و History Legends of War، سونی را منجر به یک اشتباه بزرگ در مورد بازی‌های رایگان ماه ژانویه سرویس پلی‎استیشن پلاس (PlayStation Plus) کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

با استناد به صفحه توییتر شاخه اروپای پلی استیشن، تشابه اسمی دو بازی Legends of War: Patton و History Legends of War، باعث شده است که اشتباهی رخ دهد و بازی Legends of War: Patton به خطا، سهوا در فهرست بازی‎های رایگان ماه ژانویه پلی‎استیشن ویتا، مخصوص دارندگان اشتراک پلاس قرار بگیرد.

با این حال، سونی از ایراد توضیحات لازمه، جهت روشن‎‏‎سازی قضیه خود‎داری کرده است؛ اما این اتفاق می‎تواند به این دلیل باشد که برای این بازی نام های متفاوتی در آمریکای شمالی و اروپا در نظر گرفته شده است. در فهرست قبلی منتشر شده از سوی سونی، اسم بازی «History Legends of War: Patton» به چشم می‌خورد؛ درحالی که شعبه انگلستان فروشگاه پلی‌استیشن، نام کاملا متفاوتی را فهرست کرده بود.

خوشبختانه، این مشکل برطرف شده است و علاقه‎مندان می‎توانند با مراجعه به فروشگاه پلی‎استیشن این اثر را به همراه ۵ بازی رایگان دیگر دریافت کنند. شما چه فکری می‎کنید؟ دیدگاه‎های خودتان را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده