نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

اعلام تاریخ انتشار و اطلاعات جدیدی از قسمت بعدی Star Wars The Old Republic

در روز پنج‌شنبه، بایوور و لوکاس‌فیلم، تاریخ انتشار قسمت بعدی بازی Star Wars: The Old Republic - Knight of the Fallen Empire را اعلام کردند. این قسمت، قسمت دهم از بازی است و نام آن بی‌نظمی در بهشت (Anarchy in Paradise) خواهد بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

دو استودیو بایوور و لوکاس‌فیلم، در روز پنج‌شنبه، تاریخ انتشار قسمت دهم از بازی‌ چند قسمتی Star Wars: The Old Republic - Knight of the Fallen Empire را اعلام کردند. بنا به گفته این دو استودیو، قسمت دهم بازی که نامش بی‌نظمی در بهشت است، در تاریخ ۱۱ فوریه ( ۲۲ بهمن ) منتشر خواهد شد. ۶ قسمت دیگر از این بازی نیز در دست ساخت است.

«بی‌نظمی در بهشت»، یک شخصیت جدید به نام Firebrand به بازی اضافه خواهد کرد. بایوور درباره داستان این قسمت چنین توضیح داده:

هدف و ماموریت اصلی وی، از بین بردن امپراتوری Eternal با حمله کردن به زاکول و نابود کردن تاج و تخت ابدی، صندلی قدرت، با توسل به هر وسیله‌ای است. بازیکنان عواقب تصمیمات خود را می‌بینند و سرنوشت را در این سفر خطرناک خود احساس می‌کنند.

بازی Old Republic، یک بازی رایگان است. با این همه بازیکنان توانایی این را دارند که مشترک این بازی شوند تا در آینده تمام قسمت‌های بازی بعدی را نیز بتوانند دانلود کنند. برای ورود به داستان‌های Knights of the Fallen Empire، شخصیت شما باید حداقل سطح ۶۰ باشد.

علاوه بر اعلام تاریخ انتشار این قسمت از بازی، بایوور از جوایز ویژه مشترکین نیز رونمایی کرد. بازیکنانی که تا تاریخ ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) به جمع مشترکین بپیوندند، یک همراه HK-55 به صورت دائمی دریافت خواهند کرد. در زیر نیز می‌توانید لیست کامل جوایز ویژه مشترکین بازی را ببینید:

  • بازیکنانی که تا تاریخ ۱۱ ژانویه ۲۰۱۶ به جمع مشترکین بازی بپویندند، یک همراه HK-55 را به صورت دائمی دریافت می‌کنند.
  • بازیکنانی که از ماه فوریه تا آگوست (بهمن تا مرداد) در اول هر ماه به جمع مشترکین بپیوندند، یک اسلحه و یا لباس با تم HK-55 دریافت خواهند کرد. هم‌چنین این مشترکین دو روز زودتر نسبت به دیگران به قسمت‌های بعدی دسترسی خواهند داشت.
  • بازیکنانی که از ۱ فوریه (۱۱ بهمن) به جمع مشترکین اضافه شوند، یک جت‌پک با الهام از HK-55 دریافت می‌کنند. این جت‌پک طوری طراحی شده که توانایی مقاومت در شرایط بد را دارد و به بازیکنان کمک می‌کند که سفر خود در کهکشان را ادامه دهند.
  • بازیکنانی که از تاریخ ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) تا تاریخ ۱ آگوست (۱۱ مرداد ۱۳۹۵) مشترک بمانند، می‌توانند یک قسمت اضافه را در نقش HK-55 بازی کنند.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده