نویسنده: wood patch
// شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

تصاویر جدید XCOM 2 نماهای مناطق زاغه‌نشین بازی را نشان می‌دهند

مدت زمان چندانی به انتشارXCOM 2، جدیدترین نسخه از سری بازی‌های محبوب استراتژیک نوبتی استودیو‌ی فیرکسیس گیمزباقی نمانده است و اکنون در راستای معرفی محیط‌های بازی، تصاویر جدیدی از مناطق حاشیه‌ای شهرها منتشر شده است که ضمن به‌تصویر کشیدن فضای آشوب‌زده شهر، گرافیک چشم‌نواز بازی را نیز به خوبی نشان می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

همان‌گونه که پیش‌تر نیز اعلام شد؛ نبردهای XCOM 2 در محیط‌های متنوعی همچون مناطق خالی از سکنه، حومه‌های شهری و مناطق زاغه‌نشین و فقیرنشین جریان خواهد داشت. تصاویر جدیدی که توسط فیرکسیس گیمز منتشر شده‌اند، این امکان را به ما می‌دهند تا نماهایی از محیط‌های آشوب‌زده زاغه‌نشین بازی را مشاهده کنیم. سازندگان این اثر در توجه به جزئیات و خصایص محیط‌های فقیرنشین و حاشیه‌ای در یک شهر نوظهور و پیشرفته، وسواس فراوانی به‌خرج داده‌‌اند و جلوه‌های بصری نیز به خوبی ساخته و پرداخته شده‌اند.

این مناطق زاغه‌نشین، در نوار حاشیه‌ای شهرهای پیشرفته بنا شده‌اند. با وجود وعده‌های دروغین دولت‌ها و سازمان‌های محلی مبنی‌بر ظهور آینده‌‌ای روشن و خرم برای افراد مطیع قوانین، اوضاع کلی بسیار نامساعد است و عامه مردم در باتلاق فساد، تباهی و فقر دست و پا می‌زنند. در ادامه می‌توانید با مشاهده این تصاویر جدید، نظاره‌گر جو تاریک حاکم بر مناطق حاشیه‌ای و زاغه‌نشین باشید:

وقایع داستانی بازی، ۲۰ سال پس از ماجراهای قسمت اول رخ می‌دهد. در طول این دو دهه و با شکست انسان‌ها از بیگانگان فضایی، اوضاع به کلی دگرگون شده و قوانین حکومتی نیروهای دشمن بر تمدن‌های انسانی حکم‌فرما شده‌اند. XCOM 2 در تاریخ۱۶ بهمن سال ۱۳۹۴ خورشیدی برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک و لینوکس عرضه خواهد شد.

نظرات خود را در رابطه با جدیدترین قسمت از سری محبوب XCOM با ما به اشتراک بگذراید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده