نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

بروزرسانی جدید ایکس باکس وان با هدف رفع برخی باگ ها منتشر شد

کمپانی مایکروسافت، امروز بروزرسانی جدیدی با هدف رفع برخی از باگ‌ها برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر کرد. این خبر توسط حساب رسمی توییتر لری «میجر نلسون» هریب اعلام شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

لری «میجر نلسون» هریب، امروز با انتشار توییتی در حساب رسمی خود در توییتر، اعلام کرد که یک بروزرسانی جدید برای کنسول ایکس‌باکس وان توسط مایکروسافت منتشر شده است. با این حال این بروزرسانی هیچ‌گونه ویژگی جدیدی را به کنسول اضافه نخواهد کرد و فقط با هدف رفع برخی از باگ‌ها منتشر شده است. هنوز هم مشخص نیست که این بروزرسانی، چه باگ‌هایی را رفع می‌کند و مایکروسافت هم قصد ندارد اطلاعاتی در این زمینه به کاربران بدهد. این بروزرسانی همچنین فاقد هرگونه توضیحاتی است. متن کامل توییت منتشر شده، به شرح زیر است:

یک بروزرسانی سیستمی جدید امروز برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. این بروزرسانی فقط با هدف رفع برخی از باگ‌ها منتشر شده و شما نباید انتظار دیدن ویژگی‌های جدیدی را داشته باشید.

در ماه نوامبر سال گذشته میلادی، بزرگ‌ترین بروزرسانی سیستمی کنسول ایکس‌باکس وان با نام تجربه جدید ایکس‌باکس (The New Xbox One Experience) منتشر شد و با استقبال بسیار خوب کاربران روبه‌رو شد. تغییر کلی در رابط کاربری و قابلیت پشتیبانی از بازی‌های کنسول ایکس‌باکس 360، دو تا از ویژگی‌های بسیار جالب این بروزرسانی بودند. ما نیز در زومجی این بروزرسانی را بررسی کردیم و درباره آن چنین گفتیم:

مایکروسافت، با انتشار این بروزرسانی در‌های بسیار جدیدی بر روی کاربران و توسعه دهندگان باز کرده است. این قابلیت که اپلیکیشن‌های ویندوز ۱۰ توانایی اجرا بر روی این کنسول را به دست آورده‌اند (که از سال آینده برای ایکس‌باکس وان منتشر می‌شوند)، ویژگی‌ Backwards Compatibility و سرعت و عملکرد فوق‌العاده بهتر نسبت به نسخه قبلی‌ سیستم عامل این کنسول، باعث شده که این کمپانی امید بسیار زیادی به سال ۲۰۱۶ میلادی داشته باشد و به نظر من، این امید آنها زیاد هم بیجا نیست.

تا پیش از انتشار بروزرسانی تجربه جدید ایکس‌باکس وان، مایکروسافت به صورت ماهانه و مرتب، بروزرسانی‌هایی برای این کنسول منتشر می‌کرد اما این اتفاق در ماه دسامبر نیفتاد. دلیل این کار هم بنا به گفته مایکروسافت، تمرکز آنها برروی پایداری سیستم خود در فصل تعطیلات بود.

بنا به گفته‌های مایک ایبارا، یکی از مهندسین ایکس‌باکس، ماه آینده میلادی باید منتظر یک بروزرسانی بزرگ دیگر برای این کنسول باشیم. هنوز مشخص نیست که این بروزرسانی جدید، چه ویژگی‌هایی را به کنسول نسل هشتمی مایکروسافت اضافه خواهد کرد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده