نویسنده: محسن وزیری
// پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۰

تاریخ انتشار بازی Mafia 3 توسط سه فروشگاه لو رفت

فروشگاه‌های آمازون، بِست بای و گیم‌استاپ هر سه بازی Mafia 3 را برای عرضه در ماه آوریل لیست کرده‌اند. با توجه به اینکه این بار سه فروشگاه به یک تاریخ اشاره می‌کنند، احتمال صحت داشتن خبر بسیار بال ااست. همراه زومجی باشید.

بر اساس عکسی از صفحه‌ی پیش‌فروش Mafia 3 در وب‌سایت بست‌ بای،‌ این بازی هم‌اکنون برای پیش‌خرید در دسترس است و تاریخ انتشار آن هم ۲۶ آوریل (۷ اردیبهشت) تعیین شده است. صفحات پیش‌فروش این بازی در سایت‌های آمازون و گیم‌استاپ نیز به تاریخ مشابهی اشاره می‌کنند.

شرکت توکِی گیمز به عنوان ناشر بازی، در عکس‌العمل به این خبر اظهار کرد بازی Mafia 3 برای عرضه در سال ۲۰۱۶ و به طور دقیق‌تر در سال مالی ۲۰۱۷ شرکت مالک توکی گیمز، یعنی تِیک-تو برنامه‌ریزی شده است. در اعلامیه‌ی آن‌ها آمده است:

در حال حاضر هیچ تاریخ انتشار رسمی‌ای اعلام نشده است. این طبیعی است که فروشنده‌ها قبل از اعلام یک تاریخ انتشار رسمی، محصول را برای پیش‌خرید در وب‌سایت خود قرار دهند.

نکته‌ای که احتمال صحت داشتن این تاریخ را بیشتر می‌کند این است که سال مالی ۲۰۱۷ تِیک-تو از اول آوریل شروع می‌شود. با این حساب، Mafia 3 دقیقاً در روز عرضه‌ی Uncharted 4 منتشر می‌شود که شاید فروش بازی هَنگر ۱۳ را تحت تأثیر قرار دهد.

در هر صورت، سومین نسخه از سری Mafia برای عرضه روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در نظر گرفته شده و می‌توانید جدیدترین تریلر گیم‌پلی بازی را که همراه توضیحات سازندگان است، در زومجی مشاهده کنید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده