نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

اعضای سابق کرایتریون گیمز در حال کار برروی یک بازی شبیه Burnout و Black هستند

با استناد به سخنان الکس وارد، رئیس استودیو مستقل تری فیلدز اینترتینمت، که از اعضای سابق کرایتریون گیمز تشکیل شده، بازی بعدی این استودیو مناسب افرادی خواهد بود که طرفدار بازی‌های Burnout و ‌Black هستند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

مدتی پیش، اعضای سابق استودیو کرایتریون گیمز، استودیویی که وظیفه ساخت بازی‌هایی مانند ‌Burnout و ‌Black را بر عهده داشت، استودیویی به نام تری فیلدز اینترتینمنت را تاسیس کردند. تا به اینجا مشخص شده بود که آنها در حال کار برروی یک دنباله معنوی برای مجموعه Burnout هستند.

با این‌حال، امروز الکس وارد، رئیس این استودیو با انتشار توییتی در حساب رسمی خود در توییتر، اطلاعات بسیار کمی از پروژه بعدی این استودیو به طرفداران داد. با استناد به صحبت‌های وارد، اولین بازی این استودیو، بازی‌ای خواهد بود که هم برای طرفداران بازی Burnout و هم برای طرفداران بازی شوتر اول شخص ‌‌Black جذاب خواهد بود:

اگر شما از آن دسته از کسانی بودید که از دو بازی Black و ‌Burnout خوشتان می‌آمد، اولین بازی ما را دوست خواهید داشت.

پس از انتشار این توییت، یکی از طرفداران، سوالی مطرح کرد مبنی بر اینکه آیا اولین بازی آنها، ماشین‌سواری خواهد بود که در آن تفنگ هم وجود دارد، که وارد در پاسخ گفت که در بازی آنها ماشین و تفنگ وجود ندارد!

در وب‌سایت رسمی این استودیو، درباره اولین بازی آنها آمده که این بازی یک بازی با رویکردی تازه در ژانر ورزشی است که هم سرعت بالایی دارد و هم بسیار سرگرم‌کننده است. علاوه بر این، بازی اول این استودیو تمرکز زیادی برروی بخش چند نفره دارد. همچنین اگر شما نگاهی به حساب توییتر این استودیو بیندازید، متوجه می‌شوید که این استودیو تقریبا کار ساخت بازی را به اتمام رسانده است. پس ما باید به زودی منتظر شنیدن اخبار جدیدی درباره آن باشیم.

نظر شما درباره این خبر چیست؟ به نظر شما اولین بازی این استودیو چه بازی‌ای خواهد بود؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده