نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۷

لیونل مسی بر روی کاور فیفا 17 حضور نخواهد داشت

قرارداد لیونل مسی، ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال به زودی با کمپانی EA Sports به پایان می‌رسد و این‌طور که به نظر می‌رسد، این کمپانی قصد تمدید قرارداد با جادوگر فوتبال‌ آرژانتین را ندارد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

۴ سالی است که طرفداران مجموعه شبیه‌ساز فوتبال بخش ورزشی کمپانی الکترونیک آرتز به دیدن لیونل مسی برروی کاور رسمی بازی عادت کرده‌اند اما به نظر می‌رسد این مسئله در مورد فیفا 17، بازی بعدی این مجموعه، صدق نکند. قرارداد این ستاره آرژانتینی امسال با کمپانی EA Sports به اتمام می‌رسد و با اینکه این کمپانی می‌تواند با این بازیکن مذاکره کند، بر اساس اخبار منتشر شده، علاقه‌ای به انجام این‌کار ندارد.

عدم حضور لیونل مسی روی کاور فیفا 17

بنابر گزارش روزنامه فرانسوی لکیپ، سازندگان مجموعه فیفا می‌خواهند از بازیکن جدیدی برای عکس روی کاور بازی بعدی خود استفاده کنند.

نکته قابل توجه در این مورد، این است که رونالدو و نیمار، دو ستاره کنونی دنیای فوتبال و رقیبان اصلی مسی برای کسب جایزه توپ طلا، نمی‌توانند برروی کاور FIFA 17 قرار بگیرند زیرا هردوی این بازیکنان، با کونامی و سری PES قرارداد دارند.

در سال‌های اخیر، عکس مسی برروی تمامی کاورهای نسخه‌های مختلف فیفا، چه به صورت تکی و چه به همراه یک بازیکن دیگر، وجود داشته است.

نظر شما در این‌باره چیست؟ به نظر شما EA Sports برای عکس روی کاور فیفا ۱۷ به سراغ کدام بازیکن دنیای توپ گرد می‌رود؟ اگر نظر من را بخواهید،‌ شانس قرار گرفتن بازیکن جوان و آینده‌داری مثل پوگبا برروی کاور نسخه سال بعد بازی، بسیار زیاد است.

منبع: Daily Mail

[alert variation="alert-info"]برای مشاهده همه ویدیو‌های آموزشی FIFA 16 به آدرس www.zoomg.ir/topics/fifa-16-tutorials مراجعه کنید[/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده