نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

صبحت های تهیه کننده ارشد بایوور درباره یک ساعت اول Mass Effect Andromeda

بازی Mass Effect: Andromeda قرار است که سال جاری میلادی منتشر شود اما اطلاعات بسیار کمی در باره آن وجود دارد. بااین‌حال، یکی از اعضای بایوور شانس این را داشت که یک ساعت اول بازی را تجربه کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

شرکت بایوور، امسال بازی Mass Effect: Andromeda را برای طرفداران این مجموعه محبوب منتشر خواهد کرد. بااین‌حال تا به امروز اطلاعات بسیار کمی از بازی منتشر شده است. روز دوشنبه، کمرون لی، یکی از اعضای این شرکت، که عضو تیم سازنده بازی نیست، شانس این را پیدا کرد که یک ساعت اول بازی را تجربه کند و در ادامه نظرات خود را در این‌باره در توییتر با طرفداران در میان گذاشت. وی در حساب رسمی خود در توییتر چنین گفت:

همین الان شانس این را داشتم که یک ساعت اول بازی را تجربه کنم که تجربه بسیار لذت‌بخشی بود. من توانستم تعداد زیادی تیر به‌صورت دشمنان شلیک کنم!

پس از انتشار این توییت، هنگامی که یکی از طرفداران بازی از وی پرسید که آیا کل مقدمه بازی، همین یک ساعت است، لی در پاسخ گفت:

من آنقدر در جریان مراحل ساخت بازی نیستم که بتوانم پاسخ این سؤال را بدهم. خود من به‌شدت در حال کار روی بازی جدیدمان هستم و به همین دلیل زیاد در جریان پروسه ساخت Mass Effect: Andromeda نیستم.

در انتها نیز وی اعلام کرد که نزدیک بوده به اشتباه عکسی از بازی را توییت کند که خوشبختانه این کار را نکرده است.

لی، طراح ارشد بخش ادمونتون شرکت بایوور است و پیش از این سابقه کار روی بازی تحسین شده Dragon Age Inquisition را در رزومه کاری خود داشته است. وی در حال حاضر در حال کار روی بازی کاملا جدید این شرکت است.

در راستای دیگر اخبار مربوط‌به بازی Mass Effect: Andromeda، چندی پیش کریس وین، مدیر تولید این بازی، بایوور را ترک کرد. همچنین پیش‌تر اعلام شده بود که زمستان سال ۲۰۱۶، اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر خواهد شد.

Mass Effect: Andromeda در پاییز سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده