// پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

پلتفرم مبتنی بر فضای ابری Shinra Technologies کمپانی اسکوئر انیکس به تاریخ پیوست

اخیرا کمپانی اسکوئر انیکس خبر تعطیل شدن پلتفرم مبتنی بر فضای ابری خود یعنی  شینرا تکنولوژیز را اعلام کرده است. این خبر از طریق وب‌سایت کمپانی به اطلاع عموم رسید. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در جزئیات این خبر آمده است که ضرر ۲ میلیارد ین (۱۶.۸ میلیون دلار) ناشی از پلتفرم  شینرا تکنولوژیز و نبود سرمایه‌گذار منجر به تصمیم کمپانی مبنی بر تعطیل کردن این پلتفرم شده است. در ادامه این خبر آمده است:

پلتفرم  شینرا تکنولوژیز، به عنوان یک پلتفرم ابری در تلاش بود که از طریق سرمایه‌گذاران شخص ثالث، بودجه لازم برای بقا را کسب کند. با این‌حال، پلتفرم  شینرا تکنولوژیز هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری ندارد و  در نتیجه امکان ادامه وجود نخواهد داشت.

پلتفرم  شینرا تکنولوژیز برای اولین بار در نمایشگاه بازی‌های توکیو و در سال ۲۰۱۴ معرفی شد. این سرویس بازی مبتنی بر فضای ابری، با هدف ارائه خدماتی مانند سرورهای چندگانه و منابع بیشتر برای فیزیک بهتر و گرافیک غنی‌تر به بازیسازان در جهت ساخت بازی‌های جدید، ایجاد شده بود. دفتر این کمپانی در نیویورک قرار داشت و در زمینه توسعه تکنولوژی‌های ابری فعالیت می‌کرد. علاوه بر تعطیلی دفتر کمپانی  شینرا تکنولوژیز در نیویورک، شعبه ژاپن نیز تعطیل می‌شود.

Yoichi Wada

ریاست کمپانی  شینرا تکنولوژیز بر عهده یوئیچی وادا، مدیرعامل سابق اسکوئر انیکس بوده است. در اوایل سال گذشته این کمپانی توانست استودیو مستقل کَموفِلاج که با بازی اکشن و مخفی‌‌کاری Republique به شهرت رسیده است را تحت سلطه خود درآورد. همچنین در اواخر سال ۲۰۱۴ اعلام شد که استودیو آوالانچ برای ساخت بخش چندنفره بازی Just Cause 3 در حال همکاری با  شینرا تکنولوژیز است. در مصاحبه وب‌سایت گیم‌اسپات با یویچی وادا و جیکوب ناووک، معاون اقتصادی مدیرعامل کمپانی شینرا تکنولوژیز، مشخص شد که اعضای این کمپانی نسبت به چالش‌های ایجاد یک نگرش تازه در زمینه ساخت بازی‌ها آگاه هستند. ناووک در این‌باره می‌گوید:

در این‌باره می‌توان چنین تصور کرد که صنعت بازی‌های ویدیویی بر پایه نرم‌افزار است و نرم‌افزارها توسط مهندسین ساخته می‌شوند. مهندسین طراح نرم‌افزار به دنبال روش‌های جدید هستند. تنها مانع بر سر راه این افراد مسائل مالی و اقتصادی است.

پیش از این اعلام شده بود که اسکوئر انیکس با «تکنولوژی ابری شینرا» دنیای گیم را متحول می‌ کند و دموی تکنیکی Agni’s Philosophy نیز بر روی این پلتفرم حضور داشته است.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده