// چهار شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

بازی Metal Gear Rising: Revengeance به زودی برروی انویدیا شیلد منتشر می‌شود

به گزارش وبلاگ رسمی انویدیا، بازی Metal Gear Rising: Revengeance بزودی برای دستگاه تلویزیونِ اندرویدی شیلد منتشر می‌شود. این وبلاگ در رابطه با عرضه اندروید مارشمالو نیز توضیحاتی را بیان کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

صاحبان شیلد، تلویزیون اندرویدی شرکت انویدیا فردا هفتم ژانویه (۱۷ دی‌ماه)‌ می‌توانند با کنترل شخصیت رِیدن در بازی Metal Gear Rising: Revengeance به تکه‌ تکه کردن بدن دشمنان خود بپردازند. متاسفانه هنوز قیمت بازی اعلام نشده است.

البته متال‌گیر تنها خبر انویدیا برای صاحبان شیلد نبود. اندروید ۶.۰ مارشمالو که اکنون به مرور برروی دستگاه‌های مختلف بروزرسانی می‌شود بزودی در تاریخ نامشخصی برروی دستگاه استریمینگ رسانه‌ای انویدیا نیز عرضه خواهد شد. این بروزرسانی به کاربران اجازه می‌دهد تا حافظه‌ی ذخیره‌سازی تلویزیون اندرویدی خود را به وسیله درایورهای خارجی یا SD کارت‌ها افزایش دهند.

انویدیا همچنین از کاهش مراحل فرآیند راه‌اندازی بازی‌های مختلف از زمان خریداری تا دریافت و اجرای یک بازی در انویدیا شیلد خبر داده است. بازی Metal Gear Rising: Revengeance در سال ۲۰۱۳ برای کنسول‌های مختلف از جمله رایانه‌های شخصی مک و ویندوز، پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر شد. این بازی در هنگام عرضه نظرات نسبتا مثبتی را از منتقدان دریافت کرد.

در اخبار دیگری در رابطه با انویدیا، این شرکت برنامه‌ GTX VR Ready را برای کارت گرافیک‌های سازگار با واقعیت مجازی رونمایی کرد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده