نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۰

سری کمیک بوک‌های World of Warcraft معرفی شد

کمپانی دارک هورس امروز با همکاری استودیوی بیلیزارد، از سری کمیک بوک‌های World of Warcraft رونمایی کرد. با زومجی همراه باشید.
کمیک بوک‌های World of Warcraft چندقسمتی است و قسمت اول آن با نام World of Warcraft: Chronicle Volume 1 روی دنیای ازروت و بیگانگان آن تمرکز دارد. این کتاب‌ها قرار است تاریخچه‌ی دنیای Warcraft و داستان اتفاقاتی که در گذشته برای شخصیت‌های اصلی بازی رخ داده است را تعریف کند. پائول سَمز، مدیر ارشد اجرایی استودیوی بیلیزارد در رابطه با کمیک بوک‌های World of Warcraft گفت:
طرفداران از ما سوالات زیادی را در رابطه با داستان پیش‌زمینه Warcraft و اینکه چه اتفاقاتی در گذشته برای شخصیت‌های محبوبشان افتاده است از ما می‌پرسند. کمیک بوک‌های این بازی پاسخ سوال‌های آن‌ها را خواهد داد. بی‌صبرانه دوست داریم طرفداران این کتاب‌ها را مطالعه و از آن‌ها لذت ببرند.
پیتِر لی، طراح بازی World of Warcraft وظیفه‌ی طراحی قسمت اول این سری که شامل بیست صفحه است را برعهده دارد. World of Warcraft (1) World of Warcraft: Chronicle Volume 1 در تاریخ ۴ نوامبر (سیزدهم آبان ۱۳۹۴) در فروشگاه‌های کمیک بوک و ۱۷ نوامبر (بیست و ششم آبان ۱۳۹۴) در کتاب‌فروشی‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده