// سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

بازی جدید استودیو سازنده Clash of Clans به صورت محدود منتشر شد

اخیرا سوپرسل به صورت محدود بازی جدید Clash Royale را بر روی پلتفرم آی‌او‌اس و در کشورهای نیوزیلند، کانادا، استرالیا و هنگ کنگ منتشر کرده است. این بازی که براساس دنیای Clash of Clans ساخته شده، نبردهای مبتنی بر کارت را ارائه خواهد داد. با زومجی همراه باشید.

علی‌رغم عرضه محدود Clash Royale در پنج کشور و تنها بر روی یک پلتفرم، احتمال عدم عرضه نسخه‌های نهایی بازی همچنان وجود دارد. پیش از این کمپانی سوپرسل بازی Smash Land را به شکل محدود در تاریخ آوریل ۲۰۱۵ عرضه کرد، اما ساخت این بازی در ماه جولای لغو شد. به دلیل محبوبیت بازی‌های مبتنی بر جمع‌آوری و نبرد کارت‌‌ها مانند Hearthstone، عرضه یک بازی در سبک مشابه از سوی سوپرسل که بازی‌های محبوبی چون Clash of Clans و Hay Day را در کارنامه دارد، چندان دور از انتظار نیست.

Clash Royale شخصیت‌های مختلف بازی Clash of Clans را در قالب کارت‌های پرتعداد و قابل ارتقا قرار می‌دهد که گیمر با استفاده از آن‌ها قادر به ساخت دسته‌های جنجگوها در جهت بیرون کشیدن فرماندهان دشمن از برج‌هایشان خواهد بود. این کمپانی سال‌ها برای ساخت یک بازی که گیم‌پلی نبردهای فردبه‌فرد "جذاب و سرگرم‌کننده" را بر روی موبایل ارائه کند، تلاش کرده و نتیجه این تلاش‌‌ها Clash Royale است. تنها زمان مشخص می‌کند که Clash Royale به یکی دیگر از بازی‌‌های موفق سوپرسل بدل می‌شود یا به سرنوشتی چون Smash Land دچار خواهد شد.

Clash Royale

کمپانی فنلاندی سوپرسل دارای ۱۵۲ کارمند است و توانست با عرضه بازی‌هایی چون Clash of Clans، Boom Beach و Hay Day  ۱.۷ میلیارد دلار کسب درآمد داشته باشد. در اکتبر ۱۳ اعلام شد که کمپانی مخابراتی و ژاپنی سافت‌بانک ۵۱ درصد از سهام سوپرسل را به قیمت ۲.۱ میلیارد دلار در اختیار خود گرفته است، و در ۱ ژانویه ۲۰۱۵، با بدست آوردن ۲۲.۷ درصد دیگر، با مجموع ۷۳.۲ درصد، به سهام‌دار اصلی سوپرسل بدل شد.

یکی از تبلیغات Clash of Clans که با حضور لیام نسون فیلم‌برداری شده بود، بر روی یوتیوب در حدود ۹۲.۷ میلیون بار دیده شده است. اگر به دنبال یک جایگزین برای Clash of Clans  هستید، می‌توانید ۵ بازی که جایگزین Clash of Clans را مطالعه کنید.

منبع: VentureBeat


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده