نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

کارگردان Final Fantasy XV: قول می‌دهم که بازی در سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شود!

پس از آن‌که چندی پیش اسکوئر انیکس عرضه بازی Final Fantasy 15 را در سال ۲۰۱۶ تایید کرد، امروز سازنده بازی در خبری مجددا به تلاش تیم سازنده برای عرضه بازی در سال ۲۰۱۶ تاکید کرد. البته این اتفاق ممکن است تا آخرین روز‌های سال هم به تعویق بیفتد.

بازی Final Fantasy 15 یکی از آن دست آثاری است که برای مدت زمان طولانی در دست ساخت بوده است. این بازی ابتدا با نام Final Fantasy Versus 13 برای کنسول پلی‌استیشن 3 معرفی شد که تاخیر‌های متوالی باعث شدند هرگز شاهد عرضه بازی بر روی کنسول نسل هفتمی سونی نباشیم. به طور دقیق‌تر، ۱۰ سال از آغاز ساخت این بازی می‌گذرد و بالاخره قرار است در سال ۲۰۱۶ شاهد عرضه این بازی با نام Final Fantasy 15 برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 باشیم. البته در طی این مدت تاتسویا نومورا، کارگردان پیشین بازی، از کار اخراج و هاجیمه تاباتا جایگزین وی شده است که همین امر تاثیر زیادی در پیشرفت روند ساخت بازی داشت.

حال تاباتا پیامی به مناسب سال نو میلادی برای طرفداران این سری منتشر کرده که با استناد به آن می‌توان به عرضه بازی در سال ۲۰۱۶ امیدوار بود. متن این پیام به شرح زیر است:

ما بالاخره Final Fantasy 15 را در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهیم کرد. من قول می‌دهم که تیم سازنده بازی تمام تلاش خود را برای عملی شدن این وعده انجام خواهند داد. همچنین ما سعی خواهیم کرد تا Final Fantasy XV اثری باشد که ارزش تمامی صبر طرفداران را دارد.

از تمامی طرفدارانی که در این مدت از بازی و تیم سازنده آن حمایت کرده‌اند، کمال تشکر را داریم.

تاباتا همچنین چندی پیش وعده داده بود که در ماه مارس سال جاری (اسفند۹۴/فروردین ۹۵) رویدادی با محوریت فاینال فانتزی 15 برگزار خواهد شد که در طی آن شاهد انتشار اطلاعات جدید‌ (به احتمال زیاد تاریخ انتشار) این اثر خواهیم بود.

به نظر شما بازی Final Fantasy 15 به اثر تبدیل خواهد شد که ارزش ۱۰ سال انتظار طرفداران را داشته باشد؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده