// یکشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

بازی Star Wars Battlefront تاکنون ۱۳ میلیون نسخه فروش داشته است

مجموعه Star Wars در حال سپری کردن دوران طلایی است، زیرا که فروش جدیدترین شماره از سری فیلم‌های این مجموعه با نام Star Wars: The Force Awakens تبدیل به هشتمین فیلم پرفروش تاریخ شد و برطبق اخبار منتشر شده Star Wars Battlefront تاکنون ۱۲ میلیون نسخه فروش داشته است. با زومجی همراه باشید.

مایکل پچر تحلیل‌گر ودبوش سکریتیز در مصاحبه با وب‌سایت فورچن اعلام کرده، که به اعتقاد او بازی Star Wars Battlefront، محصول استودیو دایس و الکترونیک آرتز در ماه نوامبر بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در حدود ۶ میلیون نسخه فروش داشته است. همچنین در ماه دسامبر نیز به همین میزان خریدار روبه‌رو شده است. در ادامه پچر با حساب سرانگشتی و فرض میانگین قیمت بازی در خرده‌فروشی‌ها معادل ۵۵ دلار (این بازی پس از عرضه با تخفیف به فروش می‌رسد)، اعلام می‌کند که بازی  Battlefront در حدود ۶۶۰ میلیون دلار درآمد داشته است. ایوان ویلسون تحلیل‌گر پسیفیک کرست سکریتیز، تخمین می‌زند که Star Wars Battlefront تاکنون در حدود ۱۳ میلیون نسخه فروش داشته است. همچنین به این نکته اشاره می‌کند اکثریت این تعداد قبل از اکران فیلم Star Wars: The Force Awakens و با تخفیف خریداری شده‌اند. پیش از این اعلام شده بود که کمپانی الکترونیک آرتز انتظار دارد که تا تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۶ تعداد ۱۳ میلیون نسخه از Star Wars Battlefront را به فروش برساند.

اما با قضاوت براساس گفته‌های ویلسون و پچر، بنظر می‌رسد که این بازی بیش از انتظارات الکترونیک‌ آرتز کسب سود کرده است. لازم به ذکر است که آمار پچر و ویلسون رسمی نیستند، اما برطبق اعلام الکترونیک آرتز رکورد فروش نوامبر را شکسته است. با این‌حال ناشر بازی همچنان امار دقیق فروش را اعلام نکرده است.

Star Wars Battlefront توانست در فروش ویژه آمازون به مناسبت سال نوی میلادی درخشش خیره کننده داشته باشد و در جدول فروش هفتگی انگلستان منتهی‌ به ۲۶ دسامبر (۵ دی) در جایگاه دوم قرار گیرد. Battlefront اولین بازی از سری جنگ ستارگان است توسط الکترونیک آرتز بر روی کنسول‌ها عرضه شده و  این بازی جزئی از قرارداد ۱۰ ساله این کمپانی با دیزنی و لوکاس‌فیلم است. علاوه بر این، استودیو ویسرال گیمز، سازنده بازی‌های Dead Space و Battlefield Hardline مشغول ساخت یک بازی با محوریت جنگ ستارگان بوده که تاکنون معرفی نشده است.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده