نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

شخصیت «آکوما» تاثیر زیادی در داستان بازی Tekken 7 خواهد داشت

چندی پیش حضور شخصیت آکوما از سری Street Fighter در بازی Tekken 7 به عنوان یک شخصیت مهمان تایید شد. ولی به نظر می‌رسد که این شخصیت فقط یک مهمان صرف نیست و تاثیر زیادی هم در داستان این بازی خواهد داشت. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

معمولا در بازی‌های سبک مبارزه‌ای، شخصیت‌های مهمان زیادی از آثار دیگر دیده می‌شوند که جذابیت خاصی به این نوع بازی‌ها می‌بخشند. برای مثال جیسون وورهیز از زمان حضورش در بازی Mortal Kombat X به یکی از شخصیت‌های محبوب بازی تبدیل شده است. آخرین مورد از حضور چنین شخصیت‌هایی، تایید حضور آکوما از سری Street Fighter در بازی Tekken 7 بود. این شخصیت به زودی و از طریق یک به‌روزرسانی با نام Fated Retribution به نسخه آرکید بازی اضافه خواهد شد.

حال مایکل موری، طراح اصلی این بازی، و کاساکه واکی، طراح گرافیک Tekken 7، مصاحبه‌ای با سایت پلی‌استیشن لایف‌استایل انجام داده‌اند که بر اساس آن این شخصیت تاثیر زیادی در داستان آخرین نسخه Tekken خواهد داشت.

موری در این مورد اعلام کرد که «آکوما فقط به عنوان یک شخصیت برای ایجاد تنوع بیش‌تر به بازی اضافه نشده است و در حقیقیت نقش بسیار مهمی در داستان به‌روزرسانی Fated Retribution بازی Tekken 7 دارد. ما سعی کردیم تا با خلق داستانی برای آکوما، اضافه کردن این شخصیت را از بی‌معنی بودن خارج کنیم».

اضافه کردن این شخصیت به بازی Tekken 7، همانند اضافه شدن شخصیت‌هایی از سری Virtua Fighter کمپانی سگا به Dead or Alive 5 است که این شخصیت‌ها داستانی کاملا مختص به خود در این بازی داشتند. البته آکوما تنها شخصیت مهمانی خواهد بود که سازندگان قصد اضافه کردنش را به Tekken 7 دارند؛ چرا که موری و واکی هر دو اعلام کرده‌اند که «اضافه شدن شخصیت‌های بیگانه به سری Tekken، باعث خارج شدن بازی از حال و هوای اصلی خود می‌شود».

بازی Tekken 7 توسط بندای نامکو ساخته می‌شود و فعلا برای دستگاه‌های آرکید عرضه شده است. این اثر در تاریخ نا‌مشخصی برای پلی‌استیشن 4 هم عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد حضور شخصیت‌های مهمان در این بازی چیست؟

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده