// شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

سرورهای بازی NBA 2K14 خاموش شدند

اگر از طرفداران بازی NBA 2K14 هستید و همچنان به تجربه آنلاین این بازی علاقه مند هستید، دیگر وقت آن رسیده که به نسخه‌های بروزتر این سری بازی‌ها سر بزنید، زیرا که سرورهای NBA 2K14 تا ابد خاموش خواهند بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در ماه دسامبر سال میلادی گذشته، بخش پشیتبانی 2K پیامی را با چنین مضمونی بر روی وب‌سایت توییر پست کرد:

سرورهای NBA2K14 در تاریخ ۲۰۱۵/۱۲/۳۱ خاموش خواهند شد. پس از این تاریخ مسابقات آنلاین و رتبه‌بندی‌ها دیگر در دسترس نخواهند بود.

در حال حاضر در ماه ژانویه ۲۰۱۶ به سر می‌بریم و این بدان معناست که  NBA 2K14 تنها به صورت آفلاین در دسترس خواهد بود. به طور معمول، بازی‌های ورزشی که سالیانه عرضه می‌شوند به مدت ۲۴ ماه از طرف سازنده پشتیبانی می‌شوند. پیش از این عمر مفید بازی‌های ورزشی به رقم ۱۸ ماه پس از عرضه خلاصه می‌شد، اما پس از مشاهده واکنش طرفداران هم‌اکنون سرورهای بازی‌های ورزشی تا دو سال پس از عرضه دسترس خواهند بود. در صورتی که قصد دارید به تجربه آنلاین بسکتبال بپردازید، لازم است که یکی از دو بازی NBA 2K15 یا NBA 2K16 را خریداری کنید. با این‌حال خرید NBA 2K16 مقرون به صرفه باشد، به این دلیل که افراد بیشتری مشغول به تجربه این بازی هستند و بروزرسانی‌های متعددی عرضه می‌شود.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده