// یکشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

مارک همیل: برای پذیرفتن پیشنهاد حضور در بازی Star Citizen لحظه‌ای مکث نکردم!

مارک همیل بازیگر سرشناس هالیوود که بیشتر به‌خاطر نقش‌آفرینی در اپیزود‌های چهار، پنج و شش مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان  شهرت دارد، چندی پیش در مصاحبه‌ای با وب‌سایت پی‌سی گیمر از تجربه حضورش و نقش‌آفرینی در بازی Star Citizen صحبت کرده است. با زومجی و جزئیات این خبر همراه باشید.

وب‌سایت پی‌سی گیمر در مصاحبه‌ای که با مارک همیل داشته، از او درباره چگونگی پذیرفتن نقشش به عنوان یک شخصیت بازی کامپیوتری در Star Citizen و نیز چالش‌هایش سوالاتی مطرح کرده و البته جواب‌های جالب‌تری هم از همیل دریافت کرده است. همیل گفته که برای پذیرفتن این پیشنهاد لحظه‌ای هم شک نداشته و بلافاصله پیشنهاد این همکاری را قبول کرده و البته یکی از دلایل اصلی او برای این موضوع امکان همکاری دوباره با کریس رابرتز بوده که آخرین‌بار در سال ۱۹۹۹ ودر فیلم Wing Commander با یکدیگر همکاری داشته‌اند. همیل در این مورد اضافه می‌کند :

وقتی کریس از من خواست که در این پروژه شرکت کنم، واقعا نیاز نبود که متن‌ها و داستان را مطالعه کنم، بدون کوچکترین مکثی جواب من مثبت بود و این موضوع مدیر برنامه‌های من را عصبی کرد و به من گفت درست نیست که بدست آوردن تو برای دیگران تا این حد آسان باشد!

این بازیگر کهنه‌کار مجموعه جنگ ستارگان از تجربه کار کردن با موشن کپچر برای نقش‌آفرینی در این بازی بسیار هیجان‌زده است و این تجربه را مثل بازگشت به دوران کودکی و بازی‌های کودکانه می‌داند. همیل در این بازی نقش فرمانده استیو «پیرمرد» کولتون، در اسکادران ۴۲ را بازی می‌کند. از دیگر بازیگران مطرح سینما که اسامی آن‌ها تا این لحظه برای شرکت در این پروژه اعلام شده است می‌توان به گری الدمن ( شوالیه تاریکی)، اندی سرکیس (ارباب حلقه‌ها)، جیلیان اندرسون ( فایل‌های ایکس)، بن مندلسون ( خیزش شوالیه تاریکی) و مارک استرانگ (مردان‌شاه) اشاره کرد. گفتنی است که احتمال اضافه شدن ستاره‌های دیگر دنیای سینما به این پروژه بسیار زیاد است.

نظر شما در باره این بازی مهیج و حضور ستاره‌هایی همچون مارک همیل و نقش آفرینی آن‌ها چیست؟

منبع : GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده