نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

شخصیت فِیث در Mirror's Edge Catalyst بسیار «بالغ‌تر» از نسخه قبل خواهد بود

استودیو دایس اخیرا توضیحات جدیدی در مورد شخصیت اصلی بازی Mirror's Edge Catalyst ارائه کرده است که بر‌اساس آن‌ها در این نسخه شاهد یک فِیث پخته‌تر و بالغ‌تر نسبت به نسخه اول خواهیم بود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

پییِر هاجینسِن، طراح هنری بازی Mirror's Edge Catalyst، اخیرا توضیحات جدیدی در مورد فِیث، شخصیت اصلی این بازی، ارائه کرده است که نشان می‌دهند در این نسخه و در مقایسه با قسمت اول بازی، فِیث از لحاظ فکری و شخصیتی بسیار بالغ‌تر خواهد بود و رفتار‌های سنجیده‌تری از خود نشان می‌دهد:

زمانی که می‌خواستم طراحی‌های هنری شخصیت فِیث را آغاز کنم، در کنار ویژگی‌های ظاهری وی، قصد داشتم شخصیتی طراحی کنم که با رفتار، حرکات و برخورد‌هایی که با دیگران دارد، گیمر را به دانستن شخصیت اصلی خودش ترغیب کند.

به‌علاوه فِیث باید در این نسخه از لحاظ فکری کمی بالغ‌تر هم باشد. به همین دلیل همواره شاهد تمرکز بالای وی در کار‌هایش خواهیم بود و البته همیشه یک نگرانی خاص هم در چهره فِیت موج خواهد زد.

همان‌طور که پیش از این هم در زومجی خواندید، Catalyst یک بازسازی مجدد خواهد بود. با این حال وقایع داستانی آن پیش از نسخه اول اتفاق می‌افتند و به همین دلیل هم انتظار می‌رفت که شخصیت فِیث در این نسخه تجربه کم‌تری داشته باشد. ولی صحبت‌های هاجینسِن دقیقا خلاف این امر را نشان می‌دهند. به‌علاوه آن طور که از توضیحات طراح هنری بازی مشخص است، سازندگان تلاش زیادی کرده‌اند تا یک شخصیت جذاب را در بازی خلق کنند که گیمر را به شناخت هر‌چه بیش‌تر شخصیت خود ترغیب می‌کند.

این بازی در تاریخ ۴ خرداد سال ۹۵ برای ایکس‌باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد و آهنگساز نسخه اصلی بازی هم مجددا وظیفه آهنگسازی بازی را بر‌عهده خواهد داشت.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده