نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

عرضه یک به‌روزرسانی حجیم برای Galactic Civilizations 2 پس از گذشت ۱۰ سال از انتشار بازی

بازی Galactic Civilization 2 در سال ۲۰۰۶ برای رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شده بود که یک اثر استراتژیک با حال و هوای فضایی است. حال سازندگان پس از گذشت ۱۰ سال یک به‌روزرسانی برای بازی عرضه کرده‌اند که تغییرات زیادی در گیم‌پلی و گرافیک بازی اعمال می‌کند.

استودیو استاردارک پس از گذشت ۱۰ سال از عرضه بازی Galactic Civilizations II: Dread Lords یک به‌روزرسانی جدید برای آن عرضه کرده است. این بازی یک اثر استراتژیک فضایی نوبتی است که در زمان انتشار خود توانست مورد استقبال عالی گیمر‌ها و منتقدان قرار بگیرد و به یکی از بازی‌های به‌یاد ماندنی در سبک خود تبدیل شود.

سازندگان بازی با همکاری تعدادی از طرفداران آن، آپدیت جدید 2.02 را برای این اثر عرضه کرده‌اند که تغییراتی در گیم‌پلی، گرافیک و هوش مصنوعی بازی اعمال می‌کند. به‌علاوه برد واردِل، مدیر استودیو استارداک، به مناسبت عرضه این آپدیت متنی را در سایت اصلی استودیو خود منتشر کرده که به شرح زیر است:

تجربه بسیار خوبی از همکاری با طرفداران برای بهبود بخش‌های مختلف Galactic Civilizations II: Dread Lords داشتیم. هواداران بازی با بازخور‌د‌هایی که در مورد آن به ما اعلام کردند، باعث شناسایی مشکلات بازی و رفع آن‌ها با عرضه به‌روزرسانی 2.02 شدند. یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی که به آن اشاره شده بود، ضعف‌های بازی در زمینه هوش مصنوعی است که باعث شد ما سیستم هوش مصنوعی بازی را پس از گذشت ۱۰ سال مجددا دست‌کاری کنیم.

امیدواریم که طرفداران بازی از این به‌روزرسانی جدید راضی باشند و از تمامی کسانی که در ساخت آن ما را یاری کردند تشکر می‌کنیم. سال نو خوبی را برای همه شما آرزومندیم!

به‌روزرسانی 2.02 بازی تغییراتی در گرافیک بازی اعمال کرده که البته نمی‌توان انتظار بهبود خیلی زیادی را داشت و تغییرات فقط محدود به بهبود رابط‌کاربری و همچنین تغییر رنگ برخی گروه‌های بازی است. عمده تغییر این آپدیت مربوط به گیم‌پلی و هوش مصنوعی آن است که می‌توانید لیست کامل تغییرات آن را در منبع خبر مشاهده کنید.

نظر شما در مورد حمایت‌های این‌چنینی از بازی‌ها چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده