نویسنده: مرتضی تقوی
// پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

با تخفیف های استثنایی شب کریسمس، Witcher 3 را تنها با ۳۰ دلار بخرید

دیگر چیزی به ورود به سال ۲۰۱۶ باقی نمانده و فروشگاه‌های مختلف از هر حربه‌ای برای جذب مشتری در این بازار آخر سال استفاده می‌کنند. خرده فروشی گیم‌استاپ هم از این قاعده مستثنی نبود و مسئولان آن تصمیم گرفتند تا بازی Withcher 3 را با قیمت بسیار نازل ۳۰ دلار به فروش برسانند. با تخفیفات ویژه‌ی آخر سال با زومجی همراه باشید.

دیگر چیزی به سال ۲۰۱۶ باقی نمانده است و فروشگاه‌های مختلف از ابزار‌های گوناگون، از جمله تخفیف‌های بسیار زیاد بر روی اجناس‌شان، برای جلب نظر مشتریان استفاده می‌کنند و برای باقی مانده‌ی پول ته جیب مردم نقشه‌های وسوسه انگیزی می‌کشند. صد البته دنیای گیم هم از این موضوع بی نصیب نمانده است.

خرده فروشی معروف گیم‌استاپ یک بازی نقش‌آفرینی جهان باز و یک باندل را در لیست تخفیفات استثنایی خود قرار داده است. این خرده فروشی شاهکار سی‌دی پراجکت رِد، یعنی The Witcher 3: Wild Hunt، که در مراسم جوایز بازی‌های ویدئویی بازی سال هم شناخته شد را با تخفیف ویژه تنها به قیمت ۳۰ دلار برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس‌وان، پلی استیشن‌4 و پی‌سی عرضه می کند. همچنین، نسخه‌های دستِ دو از این بازی هم با قیمت ۲۸ دلار به فروش می‌رسند.

علاوه بر خود بازی، باندل بسته‌ی الحاقی Witcher 3 که به همراه اولین بسته‌ی توسعه‌ی این بازی (Hearts of Stone) و کارت‌های فیزیکی Gwent عرضه می‌شود را می‌توانید تنها با ۱۰ دلار بخرید.

می‌توانید به سایت گیم‌استاپ مراجعه کنید و تمام پیشنهادات ویژه‌ی مربوط به این بازی را خودتان مشاهده کنید. زمان انتهای این پیشنهادات مشخص نیست؛ اما اگر علاقه‌مند به آن‌ها هستید زمان را از دست ندهید. شما همچنین می‌توانید سایر تخفیفات مربوط به کنسول ایکس باکس‌وان و پلی استیشن‌4 را نیز بررسی کنید، شاید گزینه‌ی مورد علاقه‌تان را در آن‌ها پیدا کردید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده