نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

شارژر جدید ایکس‌باکس وان دسته‌های کنسول را در کمتر از یک دقیقه شارژ می‌کند

کمپانی پی‌دی‌پی (PDP) که در زمینه‌ی ساخت لوازم جانبی مرتبط با بازی فعالیت می‌کند، یک شارژر جدید برای دسته‌های کنسول ایکس‌باکس وان ساخته که آنها را در کمتر از یک دقیقه شارژ می‌کند. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

به گزارش وبسایت IGN، این شارژر قدرتمند که با نام «اَبَر شارژر» یا Super Charger شناخته می‌شود در کمتر از ۶۰ ثانیه باتری دسته‌های ایکس‌باکس وان را به طور کامل پُر می‌کند. از قرار معلوم پس از هر بار شارژ کردن با این دستگاه، بازیکن‌ها می‌توانند به مدت ۱۰ تا ۱۲ ساعت با دسته‌ بازی کنند. طبق ادعای پی‌دی‌پی این اولین بار در تاریخ بازی‌های ویدئویی است که یک دستگاه امکان شارژ دسته‌ی کنسول را با چنین سرعتی فراهم می‌کند.

تام رابرتس، مدیر ارشد بخش فناوری شرکت پی‌دی‌پی درباره‌ی اَبَر شارژر می‌گوید:

توانایی منحصر به فرد این دستگاه برای شارژ کردن دسته‌ی ایکس‌باکس وان در چند ثانیه، مانع از ایجاد وقفه در گیم‌پلی بازی‌ها می‌شود. یک شارژ کامل در مدت زمان کوتاه می‌تواند سهولت و راحتی را برای بازیکن‌ها به ارمغان آورد.

PDP-Super-Charger-720x405

در حال حاضر به جز تصویر بالا اطلاعات دیگری درباره‌ی این شارژر منتشر نشده است. انتظار می‌رود در نمایشگاه CES 2015 که هفته‌ی آینده در لاس وگاس امریکا برگزار می‌شود جزییات بیشتری درباره‌ی این دستگاه و قیمت و تاریخ انتشار آن مشخص شود. سایت زومیت اخبار و رویدادهای این نمایشگاه را به صورت کامل پوشش خواهد داد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده