نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۹

حالت بقا به بازی Rise of the Tomb Raider اضافه شد

کریستال داینامیکس، سازنده بازی Rise of the Tomb Raider، امروز حالت بقا را از طریق یک بسته الحاقی ۱۰ دلاری به بازی اضافه کرد. در این حالت جدید بازیکنان در نقش لارا، باید برای بقا تلاش کنند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کریستال داینامیکس، سازنده بازی Rise of the Tomb Raider، امروز حالتی را با نام «حالت استقامت» (Endurance Mode) به بازی اضافه کرد که در این حالت بازیکنان باید در نقش لارا کرافت،‌ برای بقا تلاش کنند. این حالت که توسط یک بسته الحاقی ۱۰ دلاری به بازی اضافه می‌شود، به بازیکنان این اجازه را می‌دهد که با دوستان خود به رقابت بپردازند و مدت زمانی که توانسته‌اند در شرایط سخت را زنده بمانند، با هم مقایسه کنند. در توضیحات رسمی این حالت در صفحه بازی چنین آمده:

تنها و در حیات وحش، لارا باید منابع خود را مدیریت کند و وسایل مختلفی بسازد تا بتواند در روز خود را از خطرات طبیعت وحشی و در شب از حمله حیوانات و دشمنان مختلف،  در امان نگه دارد. این تجربه لارا،‌ نهایت آزمایش زن در مقابل حیات وحش است و توانایی‌هایی وی را برای بقا تا آخرین حد آزمایش می‌کند. برای ایجاد آتش باید از سوخت استفاده کنید، اگر وسایل مناسب نداشته باشید، سرما شما را می‌کشد و خوردن غذا باعث بازیابی سلامت شما می‌شود اما باید برای به دست آوردن هرچیزی، تلاش بکنید و آن را بسازید. شما بدون هیچ وسیله‌ای ماجراجویی خود را آغاز می‌کنید و باید برای زنده ماندن، تمام وسایل را پیدا کنید. دوستان خود را به چالش دعوت کنید تا ببینید کدام‌یک از شما می‌تواند مدت زمان بیشتری را زنده بماند و سعی کنید در جدول رده‌بندی این حالت، خود را به صدر برسانید.

این حالت هم‌اکنون و با قیمت ۹.۹۹ دلار در مایکروسافت استور و به صورت رایگان برای دارندگان سیزن پس بازی در دسترس است.

دانلود ویدیو با رزولوشن 320p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

بازی Rise of the Tomb Raider هم‌اکنون به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 در دسترس است اما به زودی انحصار زمانی آن به پایان می‌رسد و ما شاهد انتشار بازی در ماه ژانویه سال ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی و چند ماه بعد برروی کنسول پلی‌استیشن 4 خواهیم بود. این بازی اخیرا توانست از نگاه زومجی به برترین بازی انحصاری کنسول ایکس‌باکس وان در سال ۲۰۱۵ تبدیل شود و پیش از این نیز در بررسی اختصاصی زومجی توانسته بود نمره بسیار عالی ۹ را دریافت کند. نیلوفر ابراهیم‌پور در نقد خود از بازی گفته بود:

Rise of the Tomb Raider با تمام نقاط قوتی که در خود جای داده‌، تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های اکشن ماجراجویی نسل هشتم شده است. نمی‌توان به خاطر سیستم ضعیف مبارزات کل بازی را زیر سوال برد. اما اگر استودیو کریستال داینامیک وقت بیشتری را برای آن صرف می‌کرد، بدون شک این بازی یکی از آثار بی‌نقص این نسل به شمار می‌رفت. درست است که مایکروسافت برای مدت کوتاهی این بازی را در انحصار خود قرار دادT اما بدون شک اگر طرفدار این سبک هستید باید سراغ کنسول ایکس‌باکس وان بروید تا این جواهر ارزشمند را از دست ندهید.

نظر شما درباره حالت Endurance Mode بازی چیست؟

منبع: Only SP


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده