نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

یوشیدا: سال ۲۰۱۶، پلی استیشن 4 هجوم بی سابقه ای از بازی ها بزرگ را تجربه خواهد کرد

شوهی یوشیدا، مدیر جهانی بخش سرگرمی سونی، در مصاحبه‌ای که اخیرا انجام داده، اعلام کرد که سال ۲۰۱۶، کنسول پلی‌استیشن 4، هجوم بی‌سابقه‌ای از بازی‌های بزرگ را تجربه خواهد کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

شوهی یوشیدا، مدیر جهانی بخش سرگرمی سونی، در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت فور گیمر انجام داده، اعلام کرده که هجوم بی‌سابقه بازی‌های بزرگ برای کنسول پلی‌استیشن 4 و عرضه هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR، سال ۲۰۱۶ را به سال بسیار موفقی برای این کنسول تبدیل خواهد کرد و فروش این کنسول بسیار بیشتر خواهد شد. وی در ادامه اعلام کرد که سال آینده، تبدیل به سال بزرگی برای پلی‌استیشن 4 خواهد شد:

سال ۲۰۱۶ بازی‌های بسیار بزرگی برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و این کنسول هجوم بی‌سابقه‌ای از بازی‌های طراز اول را تجربه خواهد کرد. همچنین بالاخره هدست واقعیت مجازی بسیار مورد انتظار پلی‌استیشن VR در این سال عرضه خواهد شد و این مساله باعث خواهد شد افرادی که تا به حال این کنسول را تهیه نکرده‌اند با خود فکر کنند که الان بهترین زمان برای خرید این کنسول است.

از بازی‌های انحصاری کنسولی که قرار است سال آینده میلادی برای پلی‌استیشن 4 منتشر شوند، می‌توان از Street Fighter V، Uncharted 4: A Thief's End، Horizon: Zero Dawn، Gran Turismo Sport و The Last Guardian نام برد. علاوه بر این بازی‌های انحصاری، بازی‌های مولتی‌پلتفرم بسیار زیادی نیز برای این کنسول عرضه خواهند شد.

چندی پیش یوشیدا مصاحبه‌ای انجام داده بود و در آن مصاحبه توضیحاتی درباره کمبود بازی‌های انحصاری در سال ۲۰۱۵ برای کنسول پلی‌استیشن 4 داده بود. همچنین ماه گذشته مایکل افرایم، رئیس پلی‌استیشن، اعلام کرده بود که تمرکز آنها در سال ۲۰۱۵ بیشتر برروی رابطه این کمپانی با کمپانی‌های خارجی بود چرا که آنها لاین‌آپ بازی‌های انحصاری خود را در سال ۲۰۱۵ زیاد قوی نمی‌دیدند.

پلی‌استیشن 4 در حالی وارد سال ۲۰۱۶ می‌شود که تا به حال با فروشی بیش از ۳۰ میلیون دستگاه، لقب پرفروش‌ترین کنسول نسل هشتمی را از آن خود کرده است. همچنین مایکروسافت، رقیب اصلی سونی در نسل هشتم کنسول‌ها نیز اعلام کرده که سال ۲۰۱۶ برای کنسول ایکس‌باکس وان، سال بسیار بزرگی خواهد بود.

نظر شما درباره سرنوشت کنسول پلی‌استیشن 4 در سال ۲۰۱۶ چیست؟ شما در سال آینده میلادی منتظر تجربه کدام یک از بازی‌های انحصاری این کنسول هستید؟

منبع: Gamespot

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده