نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

فروش بیش از یک میلیون نسخه ای بازی Transistor

استودیو سوپر جاینت گیمز، امروز در پستی در وب‌سایت رسمی خود، آمار فروش دو بازی Bastion و Transistor را اعلام کرد. بنا به گفته این استودیو، بازی Transistor توانسته بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته باشد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

سوپرجاینت گیمز، سازنده دو بازی بسیار تحسین شده ‌Bastion و Transistor، امروز در وب‌سایت رسمی خود پستی منتشر کرد و به دلیل نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۵ میلادی، آمار فروش این دو بازی را اعلام کرد. بازی Bastion تا به حال توانسته به فروشی معادل با بیش از ۳ میلیون نسخه و بازی Transistor به فروشی معادل با بیش از یک میلیون نسخه دست یابد. هردوی این بازی‌ها که از زمان انتشارشان تا به حال با استقبال گرم منتقدین و بازیکنان روبه‌رو شده‌اند، هم اکنون برروی استیم و اپ‌استور شرکت اپل، با تخفیفات بسیار خوبی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارند. این استودیو در ادامه این پست گفت:

در حالی‌که ما کم کم در حال وارد شدن به سال ۲۰۱۶ هستیم،‌ هدف ما به عنوان یک استودیو بازی‌سازی دقیقا همان هدفی است که در زمان تاسیس استودیو در سال ۲۰۰۹ در نشیمن خانه‌ای در شهر سن‌خوزه برای خودمان گذاشتیم. این هدف عبارت بود از اینکه بتوانیم به عنوان یک تیم کوچک در کنار هم بمانیم و محصولاتی تولید کنیم که باعث شود قدرت تخیل شما گسترش پیدا کند.

نظر شما درباره این دو بازی و این استودیو کوچک چیست؟ آیا شما این دو بازی را تجربه کرده‌اید؟

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده