// سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

شایعه : بسته الحاقی جدید GTA V دارای چند داستان مختلف و غیر رایگان خواهد بود

چندی پیش اخباری در مورد شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون بسته‌ الحاقی GTA V منتشر شد که ما در زومجی به آن‌ها پرداختیم. امروز هم بازار شایعات داغ بود و اخباری پیرامون این موضوع بر سر زبان‌ها افتاد.

امروز اخباری تازه در مورد بسته الحاقی جدید راک استار برای بازی محبوب و جذاب Grand Theft Auto V به بیرون درز کرد،  البته می‌توان گفت که  این خبر هم هنوز چیزی بیشتر از شایعه نیست. به طور کل وقتی صحبت از GTA V و بسته الحاقی آن به میان می‌آید، با دو گروه مجزا طرف خواهیم بود.  گروه اول آن دسته از طرفداران هستند که کماکان معتقدند، راک استار باید بسته‌های الحاقی برای این بازی منتشر کند و به زودی هم این‌کار را انجام خواهد داد، اما دسته دوم معتقدند که این استودیو به این موضوع علاقه‌ای ندارد و به همین دلیل هم تا کنون اقدام جدیدی انجام نداده است.

امروز در خبری جدید و از منبعی آگاه و با استناد بر فایل‌هایی جدید، این شایعه قوت پیدا کرده است و طبق گفته‌های این منبع، بسته الحاقی که در آینده منتشر خواهد شد دارای بخش‌هایی رایگان و غیر رایگان خواهد بود که برخی از آنها به نوعی ادامه‌ای بر قسمت‌های پیشین خواهند بود اما برخی دیگر به طور کامل از خط داستانی جدیدی پیروی می‌کنند. همان‌طور که قبلا هم اشاره شد، نظرات پیرامون این بسته الحاقی بسیار متفاوتند و باید کماکان منتظر ماند تا ببینیم در نهایت راک استار چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت. نظر شما چیست؟ آیا این بسته در نهایت منتشر خواهد شد؟

منبع : gamingbolt


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده