نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۵

جدول فروش هفتگی انگلستان: Black Ops 3 کماکان در صدر!

بازی Call of Duty: Black Ops 3 کماکان به صدر نشینی خود در جدول فروش هفتگی انگلستان ادامه داد. این مساله باعث شد که بازی برای سه هفته مداوم صدرنشین این جدول باشد. با زومجی و جدول فروش هفتگی انگلستان منتهی‌ به ۲۶ دسامبر (۵ دی) همراه باشید.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها در انگلستان را بر عهده دارد، این هفته به مانند هفته گذشته بازی Call of Duty: Black Ops 3 توانست رتبه اول جدول فروش هفتگی انگلستان را تصاحب کند و برای سومین هفته متوالی به این مقام دست پیدا کند. جدیدترین بازی ساخته شده از مجموعه ندای وظیفه این هفته با ۴۰ درصد افزایش فروش روبه‌رو شده است. این هفته نیز به علت رسیدن تعطیلات سال نو، فروش کلی با ۱۳ درصد و درآمد حاصل از فروش بازی‌ها با ۱۵ درصد افزایش فروش روبه‌‎رو شده است. علاوه بر عدم تغییر رتبه اول،‌ مکان‌های دوم تا چهارم این هفته نیز دستخوش هیچ‌گونه تغییری نشدند و مانند هفته گذشته به ترتیب Star Wars Battlefront (با ۱۶ درصد افزایش فروش)، فیفا ۱۶ (با ۲۰ درصد افزایش فروش) و Fallout 4، جدیدترین ساخته بتسدا (با ۱۳ درصد افزایش فروش) به ترتیب در مکان‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند. به طور کلی این هفته نیز جدول پرفروش‌ترین‌ها تغییر چندانی به خود ندید و حتی تغییرات نسبت به هفته گذشته نیز کمتر بوده است.

Grand Theft Auto V، یکی از قدیمی‌های این جدول، در این برهه زمانی با رشد فروش ۵۸ درصدی توانست ۳ پله صعود کند و از مکان هشتم خود را به مکان پنجم برساند. Just Cause 3، جدیدترین بازی اسکوئر انیکس نیز بدون هیچ‌گونه تغییری در فروشش یک پله سقوط کرد و به مکان ششم رضایت داد. Assassin's Creed: Syndicate که هفته گذشته به لطف انتشار بسته الحاقی Jack The Ripper (جک قصاب) توانسته بود مکان ششم را از آن خود کند، با یک پله سقوط به مکان هفتم رسید.

Minecraft: Story Mode، بازی جدید اپیزودیک تل‌تیل گیمز در این هفته بیشترین سقوط را داشته و با ۳ پله سقوط در رتبه هشتم جا خوش کرده است. یکی دیگر از بازی‌هایی که مکانش نسبت به هفته گذشته تغییر نکرده است، بازی Tom Clancy's Rainbow 6: Siege، شوتر تاکتیکال یوبی‌سافت بوده که همانند هفته گذشته در مکان نهم باقی‌ماند. در مکان دهم جدول این هفته، دیگر خبری از بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection نیست و یکی‌دیگر از بازی‌های ورزشی کمپانی توکی اسپورتز یعنی WWE 2K16 جای این بازی را گرفته و کالکشن آنچارتد را به مکان یازدهم فرستاده است.

در ادامه می‌توانید جدول کامل بازی‌های پرفروش انگلستان منتهی‌ به ۲۶ دسامبر (۵ دی) را مشاهده کنید:

رتبه‌ی فعلی
رتبه‌ی قبلی
نام بازی
نکته‌ی قابل ذکر

۱

۱
Call of Duty Black Ops 3
۴۰ درصد افزایش فروش و صدرنشین برای ۳ هفته متوالی

۲

۲
Star Wars: Battlefront
۱۶ درصد افزایش فروش و حفظ جایگاه هفته گذشته

۳

۳
FIFA 16
۲۰ درصد افزایش فروش

۴

۴
Fallout 4
رشد ۱۳ درصدی فروش

۵

۸
Grand Theft Auto V
۳ پله صعود نسبت به هفته گذشته

۶

۷
Just Cause 3
یک پله صعود

۷

۶
Assassin's Creed: Syndicate
یک پله سقوط

۸

۵
Minecraft: Story Mode
با ۳ پله سقوط، بیشترین سقوط را در جدول این هفته به خود اختصاص داد

۹

۹
Tom Clancy's Rainbow 6: Siege
حفظ جایگاه هفته گذشته

۱۰

۱۱
WWE 2K16
ورود دوباره به جدول و پشت سر گذاشتن بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection

تهیه شده در زومجی با استفاده از جدول رسمی وب‌سایت چارت ترک


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده