نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

به زودی تمام بسته های الحاقی مارول برای مجموعه LBP حذف خواهند شد

سونی امروز اعلام کرد که در تاریخ ۳۱ دسامبر (۱۰ دی) تمام بسته‌های الحاقی مارول که تا به حال برای بازی LittleBigPlanet منتشر شده، حذف خواهند شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

شرکت سونی امروز اعلام کرد که در پایان سال جاری میلادی، تمام بسته‌‌های الحاقی منتشر شده توسط مارول برای بازی LittleBigPlanet را حذف خواهد کرد. این بسته‌های الحاقی حاوی مراحلی با فضای ابرقهرمانان کمپانی مارول و لباس‌های برخی از شخصیت‌های معروف دنیای مارول از قبیل کاپیتان آمریکا، مرد آهنی، اسپایدرمن و دیگران بودند.

بنا بر گزارش وب‌سایت پالی‌گان، ۴ بسته الحاقی که شامل لباس‌های ابرقهرمانان مارول بودند، برای قسمت اول LittleBigPlanet منتشر شده بود که دوتا از این بسته‌ها برای LittleBigPlanet 2 نیز در دسترس قرار گرفت. همچنین یک بسته طراحی مرحله نیز توسط مارول برای قسمت اول این بازی منتشر شد. نسخه پلی‌استیشن ویتای بازی نیز یک بسته الحاقی آرکید با فضای ابرقهرمانان این دنیا دریافت کرده بود. لازم به ذکر است که بسته‌های الحاقی منتشر شده برای بازی‌های LittleBigPlanet و LittleBigPlanet 2 با نسخه پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 بازی LittleBigPlanet 3 نیز سازگار هستند.

در حال حاضر تمام این بسته‌های الحاقی در حراج قرار دارند. بسته‌های الحاقی‌ای که شامل لباس‌های این ابرقهرمانان هستند هرکدام با قیمت ۳.۲۹ دلار و بسته الحاقی طراحی مراحل با قیمت ۲.۷۴ دلار برای خرید قرار گرفته‌اند. بسته الحاقی مارول برای نسخه پلی‌استیشن ویتای بازی نیز هم‌اکنون و با قیمت ۲.۷۴ دلار در حراج قرار دارد. علاوه بر این، بازی LIttleBigPlanet 3 نیز در حال حاضر با قیمت ۱۲ دلار برای پلی‌استیشن 4 و ۸ دلار برای پلی‌استیشن 3 برروی پلی‌استیشن استور در حراج قرار دارد.

سونی در هنگام اعلام این خبر هیچ توضیح اضافه‌ای در مورد علت این‌ کار نداد اما به نظر می‌رسد دلیل اصلی این کار اتمام زمان قراردادی است که بین این دو شرکت منعقد شده و به سونی اجازه می‌داد که از شخصیت های مارول استفاده کند. اگر شما پیش از تاریخ ۳۱ دسامبر (۱۰ دی) اقدام به خرید این بسته‌های الحاقی بکنید، در آینده و هر زمانی که بخواهید می‌توانید دوباره آنها را دانلود کنید.

نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا شما قصد دارید این بسته‌ها را تا پیش از تاریخ مذکور خریداری کنید؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده