// شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۰

برنامه‌ی بلند مدت سونی: اجرای بازی‌های پلی‌استیشن 1 و 2 در PlayStation Now

سونی نه تنها قصد دارد تا بازی‌های منتخب پلی‌استیشن 3 را در شبکه‌ی استریم بازی PlayStation Now اجرا کند، بلکه برای بازی‌های نوستالژی کنسول‌های پلی‌استیشن 2 و 1 هم برنامه‌های بلند مدت خاصی را در نظر دارد. با زومجی همراه باشید.
از سرمایه‌گذاری میلیونی سونی در بخش استریم بازی و خرید شرکت گایکای، کاملا مشخص بود که این کمپانی ژاپنی قدم‌های محکمی را برای تثبیت جایگاه خود برداشته است. اوایل ماه جاری بود که سونی رسما اعلام کرد سرویس PlayStation Now مختص به خانواده‌ی سونی نخواهد بود و تلویزیون‌های سامسونگ هم میزبان بازی‌های پلی‌استیشن می‌شوند. پس از آن، توانست با ایجاد اشتراک ماهانه، انتقادات سفت و سختی که از سوی کاربران نسخه‌ی آزمایشی دریافت کرده بود را پاسخ دهد. حال، پیتر جمشیدی، مسئول بازاریابی بخش سرویس استریم شرکت سونی، در صحبت‌های خود با بلاگ پلی‌استیشن، اظهار نظرهای جالبی را در این مورد داشته:
تعداد زیادی بازی پلی‌استیشن 1 و 2 وجود دارد که ما در چشم‌انداز برنامه‌های بلند مدت خود قصد داریم آنها را به کتابخانه‌ی اصلی پلی‌استیشن بازگردانیم و در قالب سرویس PlayStation Now عرضه کنیم.  با این حال، ما فعلا تمام تمرکز خود را برای ارائه‌ی تجربه‌ی کاربری مناسب بر اساس بازی‌های فوق العاده‌ی پلی‌استیشن 3 گذاشته‌ایم.
با اینکه صحبت‌ها در مورد بازی‌های کنسول‌ پلی‌استیشن 3 است، اما سونی در ماه سپتامبر سال گذشته اعلام کرد که سرویس PlayStation Now برای استریم بازی‌های پلی‌استیشن 4 هم مورد استفاده قرار خواهد گرفت. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده