نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

استودیو سازنده The Order: 1886 اعلام کرد که بازی نیازمند کار بیشتری بوده است

ردی ات داون، سازنده بازی The Order: 1886،  امروز با انتشار توییتی اعلام کرد که بازی در هنگام عرضه، بسیار از چیزی که آنها در ذهن داشتند دور بوده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

آندرا پسینو، یکی‌ از اعضای استودیو ردی ات داون، امروز با انتشار توییتی در پاسخ به یکی‌ از کاربران که به صورت تمسخرآمیزی از وی درخواست کرده بود که ویدیوهای بررسی‌ بازی The Order: 1886 را در صفحه توییتر خودش قرار دهد، گفت:

من فکر نمی‌کنم که این کار به بهتر شدن بازی کمکی‌ بکند. ما فقط باید سعی‌ کنیم که بازی بعدی‌مان، یک بازی بهتر باشد و می‌توانم به شما قول بدهم که چنین اتفاقی نیز خواهد افتاد.

بازی The Order: 1886 اوایل سال ۲۰۱۵ به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شد و علی‌‌رغم هایپ شدیدی که پیرامون بازی وجود داشت، نتوانست انتظارات طرفدران را برآورده کند. همه از گرافیک فوق‌العاده بازی به شدت تعریف کردند اما گیم‌پلی بد و نبود محتوای کافی‌، باعث شد که بازی نتواند به موفقیت دست پیدا کند.

به اعتقاد بسیاری، مشکل اصلی‌ بازی در کوتاهی‌ آن‌ بود. بازی‌هایی مانند Fallout 4، The Witcher 3 و Metal Gear Solid V همه و همه، ساعت‌های بسیار زیادی گیمر را درگیر خود می‌کردند اما بازی The Order: 1886 برای اتمام به زمانی‌ کمتر از ۶ ساعت نیاز داشت و هیچ دلیلی‌ به بازیکن برای تکرار مجدد آن‌ نمی‌داد. هیچ مأموریت‌های فرعی یا حالت دیگری نیز در بازی وجود نداشت.

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p | دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

با این حال بازی به نحوی به اتمام رسید که راه را برای ساخت یک دنباله بر اساس آن‌ باز گذاشت. اما این مساله که آیا ردی ات داون قصد ساخت دنباله‌ای برای این The Order: 1886 را دارد یا خیر، هنوز مشخص نیست. حداقل می‌توانیم مطمئن باشیم که آنها قصد دارند بازی بعدی خود را با درس گرفتن از اشتباهات خود بسازند.

The Order: 1886 که در تاریخ ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ منتشر شد، در بررسی‌ زومجی امتیاز نه چندان خوب ۶.۵ را گرفت. حامد افرومند در بررسی‌ خود از بازی نوشت:

The Order: 1886 قطعا یکی از ناامیدکننده‌ترین بازی‌های امسال بود. پتانسیل‌های فراوانی با توجه به پیش‌زمینه‌ی داستانی مناسب و طراحی هنرمندانه‌ی لندن وجود داشت که سازنده استفاده‌ی مناسبی از آن‌ها برای جذاب‌تر کردن بازی نکرده است. بازی فقط در یکی دو ساعت آخر رنگ و بویی سریع و جذاب به خود می‌گیرد و در تمام مدت زمان خود شما را مجبور می‌کند تا یک تماشاگر باشید و گاهی هم چند دکمه فشار دهید. با توجه به میان‌پرده‌های بسیار متعدد و طولانی در بازی، انگیزه‌ای برای به اتمام رساندن مجدد بازی نیز باقی نمی‌ماند. البته همه چیز به سلیقه‌ی شما بستگی دارد و شاید علاقه‌ی برخی به دنیای سینما، باعث شود از روایت سینمایی بازی و میان‌پرده‌های طولانی بازی لذت ببرید!

نظر شما درباره بازی و سخنان سازنده آن چیست؟

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده