نویسنده: محمد رستمی
// شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

بازی Primal برای پلی‌استیشن 4 رده بندی سنی شد

اگر موفق به تجربه بازی Primal کنسول پلی‌استیشن 2 نشده‌اید اکنون شانس آن را دارید که این بازی جذاب را روی پلی‌استیشن 4  تجربه کنید. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

ظاهرا سونی قرار است شانس دوباره‌ایی برای تجربه بازی Primal‌ به کاربرانش بدهد. نظام رده بندی سنی بازی‌های ویدیویی بازی Primal‌ را برای کنسول پلی‌استیشن 4 رده‌بندی سنی کرده است و این عمل احتمال عرضه این بازی را برای شبیه ساز پلی‌استیشن 2 را قوت می‌دهد. اما این تمام ماجرا نیست، بازی‌های دیگری نیز برای پلی‌استیشن 4 امتیاز‌بندی شده‌اند که از جمله این بازی‌ها می‌توان به بازی‌های Ape Escape 3، Okage: Shadow King، Siren، Wild Arms 3  اشاره کرد.

با اینکه عرضه بازی‌های کنسول کلاسیک سونی برای پلی‌استیشن 4 بسیار کار جالبی است، اما سیاست‌هایی که این کمپانی ژاپنی در قبال قیمت‌گذاری این بازی‌های کلاسیک در پیش گرفته است، بسیاری از کاربرانش را ناامید کرده است. سونی درباره سیاست قیمت‌گذاری به کاربران خود اینطور توضیح داده که کارکنان شرکت و اعضای بخش کنترل کیفیت زمان زیادی را صرف آماده کردن مجدد این بازی‌ها و افزودن تروفی‌ به آنها می‌کنند و این کار نیازمند زمان و هزینه است.

شبیه ساز بازی‌های پلی‌استیشن 2 و قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان ویژگی‌های جذابی هستند که  به کاربران کنسول‌های نسل فعلی اجازه می‌دهند تا بازی‌های نسل قبل را نیز تجربه کنند.

نظرات خود را درباره بازی Primal و به طور کلی بازی‌های کلاسیکی که برای کنسول‌های نسل هشتمی منتشر می‌شوند، با زومجی در میان بگذارید. آیا به نظر شما هم نحوه قیمت‌گذاری سونی کمی عجیب است؟

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده