نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

شمار بازیکنان Rocket League به نزدیک ۹ میلیون نفر رسید

بدون شک یکی‌ از موفق‌ترین بازی‌های سال گذشته، بازی مستقل Rocket League بود. امروز، سایانیکس، علاوه بر اعلام این خبر که شمار بازیکنان بازی به نزدیک ۹ میلیون نفر رسیده است، افزود که آنها برنامه‌های بزرگ‌تری در سال ۲۰۱۶ برای بازی دارند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

سایانیکس، سازنده بازی مستقل و بسیار موفق Rocket League، امروز با انتشار پستی در وب‌سایت رسمی‌ پلی‌استیشن بلاگ ضمن اعلام این خبر که شمار بازیکنان این بازی به نزدیک ۹ میلیون نفر رسیده است (ماه پیش این تعداد ۸ میلیون نفر بود) ، اضافه کرد که آنها در سال ۲۰۱۶، برنامه‌های بزرگی‌ برای این بازی در سر دارند. جرمی دانهام، مدیر بخش بازاریابی این بازی در اینباره گفت:

به مانند همیشه، ما به پشتیبانی‌ خودمان از بازی با تمام قدرت ادامه خواهیم داد. ما برنامه داریم بخش‌ها، محتوا، بسته‌های الحاقی، استادیوم‌ها و بسیاری موارد جدید دیگری را به بازی اضافه کنیم تا شما در سال ۲۰۱۶ نیز به لذت بردن از بازی ادامه دهید.

نکته‌ای که کاملا واضح است، این است که تمام دست‌آورد‌ها و موفقیت‌هایی‌ که ما امسال به دست آوردیم و در سال آینده برنامه داریم آنها را تکرار کنیم، بدون وجود شما، طرفداران وفادار بازی، امکان پذیر نبود. شما به ما در رسیدن به رویاهایمان با این بازی کمک فراوانی‌ کردید و ما امیدواریم که بتوانیم در سال‌های آتی نیز به ساخت چنین محصولاتی ادامه دهیم.

بازی Rocket League که در تاریخ ۷ جولای (۱۶ تیر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی‌ منتشر شد، توانست به سرعت به یک بازی محبوب بین طرفداران تبدیل شود. ترکیب رانندگی، فوتبال، سرعت، ذات چند نفره بازی و انتشار محتوای مختلف به صورت مداوم توسط سازنده بازی، این بازی را تبدیل به یکی از غیر منتظره‌ترین بازی‌های موفق امسال کرد.

در راستای دیگر اخبار مربوط به بازی، چندی پیش اعلام شد که این بازی در سال ۲۰۱۶ برای ایکس‌باکس وان نیز منتشر خواهد شد. همچنین چند روز پیش، اعلام شد که درآمد بازی از مرز ۵۰ میلیون دلار نیز گذشته است. جدیدترین بروزرسانی بازی نیز اخیرا با حال و هوای زمستان منتشر شد.

نظر شما درباره این بازی چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده