نویسنده: حامد افرومند
// چهار شنبه, ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۱

Uncharted 4: A Thief’s End بار دیگر با تاخیر مواجه شد

اگر به یاد داشته باشید، در ابتدا قرار بود شاهد انتشار بازی Uncharted 4: A Thief’s End در سال ۲۰۱۵ باشیم که در ادامه با تاخیری چند ماهه، به اواسط ماه مارچ موکول شد. این پایان کار نبود و امروز ناتی‌داگ خبر از تاخیر دوباره‌ی بازی داد. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

در اطلاعیه‌ی منتشر شده در بلاگ رسمی پلی‌استیشن، ابتدا خبری خوب برای هوادارها درج شده و به آن‌ها وعده‌ داده شده تا آخرین نسخه از سری Uncharted به بهترین شکل ممکن مراحل تولید را سپری می‌کند و در حال آماده شدن برای انتشار است. اما خبر بدی هم وجود دارد و آن تاخیر دوباره‌ی بازی است و با این اوصاف باید اواخر آپریل سال ۲۰۱۶ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) منتظر تجربه‌ی این بازی مورد انتظار باشیم. ناتی داگ اعلام کرده که به مقداری زمان بیشتر برای رسیدن به استانداردها و چشم انداز مورد انتظار خود در قبال این بازی احتیاج داشته تا محصولی کم نقص را ارایه دهد. به گفته‌ی نیل دراکمن، کارگردان بازی Uncharted 4: A Thief’s End، این بازی طولانی‌ترین پروسه‌ی تولید در بین بازی‌های سری را طی کرده و تیم او در این مدت  به طرز باورنکردنی و بسیار طاقت فرسایی کار کرده تا این چالش در زمان مقرر به پایان برسد:

اگرچه با توجه به این موضوع که ما به ضرب الاجل نهایی خود رسیدیم و جمع‌بندی مراحل بازی را آغاز کردیم، متوجه شدیم که برخی از عناصر کلیدی، به منابع بیشتری برای کامل شدن نیاز داشتند. بعد از اینکه تمامی گزینه‌های موجود به دقت در نظر گرفته شد، تصمیم گرفتیم تا برنامه زمانی ساخت بازی را افزایش دهیم. هدف ما از این کار، اطمینان یافتن از اعمال برخی بهبود‌ها پیش از قرار گرفتن بازی در مرحله گلد (قرار گرفتن بازی بر روی دیسک‌های فروش) بود.

دراکمن همچنین در ادامه به دلجویی از طرفدارها پرداخت:

گرفتن این تصمیم و تغییر زمان انتشار بازی برای ما کار آسانی نبود، و ما هیچ‌وقت چنین کاری نمی‌کردیم مگر آن‌جا که از صمیم قلب احساس کنیم که این کار به نفع بازی خواهد بود. امیدواریم شما، طرفدارهای وفادار سری، این تصمیم و عذرخواهی صمیمانه‌ی ما را بپذیرید. ما می‌دانیم که مدت زمان زیادی است که منتظر تجربه‌ی این بازی و به پایان رساندن ماجرای نیتن دریک هستید. پس خواهش ما این است که مقداری دیگر نیز صبر کنید.

با این حساب، Uncharted 4: A Thief’s End در تاریخ ۲۶ آپریل سال ۲۰۱۶ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد تاخیر این بازی چیست؟

منبع: بلاگ رسمی پلی‌استیشن


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده