نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰

کنسول نینتندو 64 شخصی سازی شده با الهام از نبرد جاکوی فیلم Star Wars

وادو آمکا، هنرمند فرانسوی، تصمیم گرفت که به مناسبت اکران فیلم Star Wars The Force Awakens، یک کنسول نینتندو 64 را با حال و هوای این فیلم شخصی‌سازی کند. با زومجی و تماشای تصاویری از این کنسول منحصر به فرد همراه باشید.

وادو آمکا، هنرمند فرانسوی، پس از دیدن تصاویری از فیلم جنگ ستارگان: نیرو بیدار می‌شود و با الهام از نبرد جاکو و استار دیسترویرهای منهدم شده در این جنگ، تصمیم گرفت که یک کنسول نینتندو 64 را با این فضا شخصی‌سازی کند. ساخت این کنسول ۳۰ ساعت از زمان وی را گرفت و وی برای ساخت این کنسول منحصر به فرد مجبور به کارهایی از قبیل سنباده زدن، ذوب کردن ورق قلع و شکل دادن آلومینیوم با چکش شد. وی در وب‌سایت رسمی‌ خود درباره این پروژه چنین گفت:

۱۶ دسامبر (۲۵ آذر) امسال مصادف با اکران قسمت هفتم فیلم جنگ ستارگان قسمت هفتم بود. من هم تصمیم گرفتم به عنوان کادو، یک کنسول نینتندو 64 را با حال و هوای این فیلم شخصی‌سازی کنم. پس از اینکه مدتی‌ در اینترنت گشت زدم، به این نتیجه رسیدم که من تنها کسی‌ نیستم که چنین فکری به سرش زده، اما نکته اینجا بود که بسیاری از این کنسول‌های شخصی‌سازی شده، تکراری بودند. اکثرا زرد یا مشکی‌ بودند و لوگوی جنگ ستارگان بر روی آنها دیده می‌شد. برخی‌ از آنها نیز شکل و شمایل وسایل و شخصیت‌های معروف این سری مانند R2-D2 یا میلنیوم فالکون را داشتند. من به دنبال یک چیز جدید می‌گشتم تا عکسی‌ دیدم که مربوط به فیلم جدید بود و در آن‌ یک استاردیسترویر بر روی سیاره جاکو سقوط کرده بود. بنابر این تصمیم گرفتم که کنسول کادو را با حال و هوای این عکس بسازم.

مدت زمان اتمام پروژه ۳۰ ساعت بود و من برای به پایان رساندن آن‌، مجبور شدم سنباده بزنم، آلمینیوم را با چکش شکل بدهم و حتی ورق‌های قلع را ذوب کنم. این پروژه بسیار لذت بخش بود!

در انتها نیز شما را به تماشای تصاویری از این کنسول زیبا و منحصر به فرد دعوت می‌کنیم:

چند روزی است که فیلم Star Wars: The Force Awakens اکران شده و توانسته در همین مدت کم بسیاری از رکوردها را جا بجا کند. این فیلم توانست در اولین هفته اکران خود به فروشی معادل با ۵۱۷ میلیون دلار در سرتاسر دنیا دست پیدا کند. از بازیگران این قسمت می‌توان به هریسون فورد، مارک همیل، کری فیشر، آدام درایور، دیزی ریدلی، اسکار ایزاک، لوپیتا انیونگو، اندی سرکیس، دامنال گلیسون، آنتونی دنیلز، پیتر می‌هیو،  مکس فون سیدو و جان بویگا اشاره کرد.

در راستای دیگر اخبار مربوط به فیلم، دیروز بزرگ‌ترین طرفدار مجموعه جنگ ستارگان مشخص شد! همچنین چندی پیش به مناسبت اکران فیلم در کاخ سفید،‌ تعدادی از شخصیت‌های معروف آن به عنوان سفیران دیزنی به این مکان رفته بودند.

[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به فیلم Star Wars The Force Awakens هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این فیلم را در صفحه مخصوص به فیلم Star Wars The Force Awakens مشاهده کنید.[/alert]

منبع: Kotaku


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده