// پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تصویری از بخش پرداخت درون برنامه‌ ای Fable Legends فاش شد

به تازگی یکی از کاربران وب‌سایت ردیت تصویری از بخش پرداخت درون‌برنامه‌ای و موارد قابل خرید Fable Legends منتشر کرده است. در ادامه با زومجی و تماشای این تصویر همراه باشید.

اخیرا یکی از کاربران وب‌سایت ردیت، تصویری منتشر کرده که در آن بخش پرداخت‌ درون‌برنامه‌ای بازی Fable Legends مشخص است. در تصویر زیر می‌توانید قیمت‌ها و میزان سکه طلا قابل خرید با پول واقعی در این بخش از بازی Fable Legends را مشاهده کنید.

Fable Legends Microtransaction

همانطور که مشاهده می‌کنید در این بخش با پرداخت ۵۹.۹۹ دلار در قسمت «بهترین پیشنهاد» می‌توانید به میزان ۱۲۸۰۰ سکه طلا دریافت کنید. همچنین  ۶۰۰۰ سکه طلا با قیمت ۲۹.۹۹ دلار، ۲۸۵۰ سکه طلا با قیمت ۱۴.۹۹ دلار، ۱۸۵۰ سکه طلا با قیمت ۹.۹۹ دلار و ۸۵۰ سکه طلا با قیمت ۴.۹۹ دلار به فروش می‌رسند.

در سال‌های اخیر پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای در بازی‌های بزرگ مثل بازی‌های موبایل، به جزئی جدانشدنی از آنها تبدیل شده است. مایکروسافت  و 343 اینداستریز توانسته‌اند با استفاده از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بازی Halo 5: Guardians سود نسبتا بالایی را بدست آورند. Legends برخلاف بازی‌های قبلی سری Fable که مبتنی بر تجربه تک‌نفره بودند به مسیری متفاوت و تجربه چندنفره روی آورده است.

بازی Fable Legends به صورت رایگان (Free to Play) برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. اخیرا نیز اعلام  شد که نسخه بتای عمومی بازی Fable: Legends تا بهار ۲۰۱۶ تاخیر خورد.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده