نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰

بیم‌داگ نسخه‌ی جدید بازی‌های Baldur’s Gate را در دست تولید دارد

استودیوی بیم‌داگ در حال ساخت نسخه‌ی جدید از سری بازی‌های Baldur’s Gate است که وقایع و اتفاقات میان دو بازی Baldur’s Gate 1 و Baldur’s Gate 2: Shadow of Amn را بیان می‌کند. با زومجی همراه باشید.
بیم‌داگ در گذشته اعلام کرده بود که ساخت یک بازی جدیدی با اسم رمز Adventure Y را آغاز کرده و بنابراین پروژه جدید آن‌ها نسخه‌ی جدید سری بازی‌های Baldur’s Gate است. این استودیو در وبسایت خود در رابطه با این معرفی اعلام کرد:
سال جاری میلادی، پروژه‌ی Adventure Y راز سیاه‌چاله‌های تاریک را برملا خواهد کرد. Adventure Y نام نسخه‌ی جدید از سری بازی‌های Baldur’s Gate که با استفاده از موتور اینفینیتی تولید شده و وقایع میان دو نسخه‌ی اول را برای بازیکنان تعریف خواهد کرد. به این ترتیب پاییز سال جاری منتظر اخبار و تاریخ انتشار Adventure Y باشید. برنامه‌های زیادی را برای انتشار این بازی داریم که تا امروز مثل آن‌ها را انجام ندادیم.
درحالی که هنوز مشخص نیست این بازی Baldur’s Gate 3 باشد، اما احتمال اینکه در آینده نسخه‌ی اصل و شماره‌دار این بازی  تولید شود وجود دارد. در ادامه استودیوی بیم‌داگ در رابطه با نسخه‌ی پنجم بازی Dungeons & Dragons و اینکه چگونگی تاثیر این بازی در ساخت بازی‌های بعدی آن‌ها٬ صحبت کرد:
سوال‌های زیادی در رابطه با Dungeons & Dragons 5 و Baldur’s Gate III از ما پرسیده می‌شود. اگر بگوییم فکر ساخت Baldur’s Gate III را در گذشته در ذهن نداشتیم دروغ گفته‌ایم، اما درحال حاضر نسخه‌ی جدید این دو بازی را در دست تولید نداریم. حرف ما به این معنی نیست که هیچ‌گاه سمت ساخت این بازی‌ها نمی‌رویم، اما این روزها مشغول ساخت نسخه‌ی پنجم بازی تخته‌ای Dungeons & Dragons هستیم.
هنوز هیچ اطلاعاتی در رابطه با پلتفرم‌های مقصد بازی Baldur’s Gate منتشر نشده، اما بهار سال جاری میلادی منتظر شنیدن اخباری جدید در رابطه با این بازی و تاریخ انتشار آن باشید. سال گذشته تصاویری از نسخه‌ی جدید بازی Baldur’s Gate منتشر شد که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:  منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده