نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

به‌روزرسانی 1.09 بازی Bloodborne با هدف بهبود سیستم ارتقای سلاح عرضه شد

استودیو فرام سافت‌ور به‌روزرسانی 1.09 را برای بازی Bloodborne عرضه کرده که شاید تغییرات زیادی نداشته باشد، ولی شاهد چندین تغییر مثبت، علی‌الخصوص در بهبود سیستم ارتقای سلاح‌های بازی در آن هستیم. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

به‌روزرسانی 1.09 بازی Bloodborne برای اولین بار در این بازی امکان ارتقای سلاح را تا بالاترین سطح ممکن فراهم می‌کند. برای این کار باید آیتم Blood Rock را با قیمت ۶۰ Insight خریداری کنید. به‌علاوه از این پس آیتم‌های Blood Chunks را می‌توان فقط با ۲۰ Insight خریداری کرد که پیش از این قیمت آن‌ها ۳۰ Insight بود.

البته تغییرات به‌روزرسانی جدید بازی فقط منحصر به بهبود سیستم ارتقای سلاح‌ها نیست و میزان انرژی و استقامت مورد نیاز اسلحه‌های بازی هم تا حدودی تغییر یافته که به متعادل شدن آن منجر می‌شود. همچنین چند تغییر کلی نیز در جهت بهبود تعادل بازی در آن اعمال شده‌اند.

بازی Bloodborne یکی از بهترین بازی‌های انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 در سال جاری بود که توانست همان سختی لذت‌بخش (!) سری بازی‌های Souls را در قالبی متفاوت ارائه دهد. این بازی از بررسی زومجی نیز توانست نمره عالی ۹ را دریافت کند و سعید نیکبخت در بررسی آن نوشت:

درنهایت Bloodborne بازی حوصله، دقت و تیزهوشی است. شاید اکثر گیمرهای امروزی با سطح چالش این بازی زیاد رابطه خوبی برقرار نکنند، اما کسانی که پذیرای چالش پیش‌روی خود باشند، لذت و درد و رنجی را تحمل خواهند کرد که شاید بتوان گفت مثل آن را در بازی دیگری پیدا نخواهند کرد. Bloodborne یک بازی کامل نیست و در برخی نقاط اشکالاتی دارد، اما پس از حدود یک سال و نیم از عرضه پلی‌استیشن 4، بهترین بازی‌ای است که برای این کنسول منتشرشده و ساعت‌ها شما را پای کنترلر (البته اگر کنترلر خود را به سمت دیوار پرت و باعث شکسته‌شدن آن نشده باشید) نگه می دارد.

سونی همچنین چندی پیش و در تاریخ ۲۰ آذر بسته‌الحاقی The Old Hunters را با قیمت ۲۰ دلار برای بازی عرضه کرد که با اضافه کردن ۸ ساعت گیم‌پلی توانست موفقیت‌های نسخه اصلی را تکرار کند.

منبع:Gamingbolt


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده