نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

مدیر بازاریابی اسبق پلی‌استیشن به کمپانی 2K گیمز پیوست

بنا به گزارش ام‌سی‌وی، مورای پنل، مدیر اسبق بازاریابی پلی‌استیشن انگلستان و ایرلند، به عنوان نایب رئیس کمپانی تو کی گیمز انتخاب شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چندی پیش بود که نیل رالی، نایب رئیس بخش بین‌المللی تو کی گیمز، تصمیم گرفت که پس از ده سال از سمت خود کناره‌گیری کند. حال بنا به گزارش وب‌سایت ام‌سی‌وی، مورای پنل که پیش از این مدیر بخش بازاریابی پلی‌استیشن بریتانیا بوده و سابقه‌ی کار در کمپانی‌های یوبی‌سافت، ایکس‌باکس مایکروسافت و الکترونیک آرتز را به عنوان بازاریاب ارشد داشته، جای نیل رالی را گرفت. کریستف هارتمن، رئیس کمپانی تو کی با اعلام این خبر گفت:

نیل، در مدت زمانی‌ که برای ما کار می‌کرد کمک‌های شایانی به پیشرفت کمپانی کرد. وی باعث شد که سهم ما در بازار دنیا به‌خصوص بخش اروپا بسیار بیشتر شود و باعث شد تیم‌های بین‌المللی ما ده سال به عنوان یکی‌ از بهترین نام‌های تجاری شناخته شوند. همچنین وی به ما در رسیدن به دستاوردهای مالی‌ فوق‌العاده چند سال اخیر بسیار کمک کرد. ما از وی به دلیل اینکه کمک کرد تا بتوانیم مجموعه‌های مختلف خود را با موفقیت منتشر کنیم، تشکر می‌کنیم. همچنین نیل به ما پیشنهاد داد که تا آخر سال مالی‌ جاری که در تاریخ ۳۱ مارس (۱۲ فروردین) به اتمام می‌رسد، در کنار ما بماند و به مورای پنل، نایب رئیس جدید ما کمک کند.

مورای در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) از پلی‌استیشن جدا شد و به ما پیوست. وی در زمان مدت حضور خودش در پلی‌استیشن به عنوان مدیر بازاریابی انگلستان و ایرلند فعالیت می‌کرد. وی علاوه بر داشتن تجربه بالا، ثابت کرده که یک رهبر است. همچنین تجربه او در کمپانی‌های بزرگی‌ مانند الکترونیک آرتز، یوبی‌سافت و ایکس‌باکس به ما کمک شایانی خواهد کرد. ما از این موضوع که نیل دیگر در میان ما نخواهد بود بسیار ناراحت هستیم اما در عین حال بسیار خوشحال هستیم که فردی مانند مورای را به تیم مدیریتی خود اضافه کردیم. با این اوصاف، سال ۲۰۱۶ تبدیل به یک سال فوق‌العاده دیگر برای ما خواهد شد.

کمپانی تو کی بازی‌های XCOM 2 و Battleborn را در نوبت انتشار دارد. اولی‌ برای انتشار در ماه فوریه (بهمن / اسفند) و دومی‌ برای انتشار در ماه می (اردیبهشت / خرداد) برنامه‌ریزی شده‌اند.

منبع: Game Industry


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده