نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

رئیس استودیو سازنده Tomb Raider پس از ۱۰ سال از سمت خود استعفا داد

دَرِیل گَلِگِر، رییس استودیوی کریستال داینامیکس و همچنین مدیر بخش تولید و شعبه‌های غربی کمپانی اسکوئر انیکس، پس از ۱۰ سال تصمیم گرفته تا از این کمپانی و کریستال داینامیکس جدا شود. با زومجی همراه باشید.

استودیوی کریستال داینامیکس و همچنین کمپانی اسکوئر انیکس، امروز با جدایی یکی از باسابقه‌ترین اعضایشان روبرو شدند و دَرِیل گَلِگِر در تصمیمی ناگهانی جدایی خود را از این دو شرکت اعلام کرد. گَلِگِر به عنوان مدیر شعبه‌های غربی اسکوئر انیکس امسال نقش بسیار مهمی در انتشار بازی‌های Rise of Tomb Raider، Just Cause 3، Lara Croft Go و Life is Strange در بازار‌های غربی داشت.

حال و پس از جدایی وی از کریستال داینامیکس، اسکات آموس و ران روسنبرگ، دو عضو با سابقه کریستال داینامیکس، با همکاری یکدیگر این استودیو را مدیریت خواهند کرد. البته هنوز جایگزین گَلِگِر در اسکوئر انیکس مشخص نشده است. فیل راجرز، مدیر‌عامل بخش غربی اسکوئر انیکس، در رابطه با جدایی گَلِگِر گفت:

می‌خواهم از دَرِل بابت تمامی زحماتی که در طی این ۱۰ سال برای اسکوئر انکیس کشیده تشکر کنم و از تمامی تلاش‌های وی برای تولید محتوای سرگرم‌کننده در بازی‌ها، قدردانی می‌کنم.

من از جدایی وی بسیار ناراحتم، ولی با تمام وجود به تصمیمی که گرفته احترام می‌گذارم و امیدوارم در آینده شغلی خود موفق باشد.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده