نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

با بازی کردن بخش چندنفره بازی Halo 5 به صورت روزانه، جایزه دریافت کنید

استودیو ۳۴۳ اینداستِریِز برای تشویق کاربران بخش چندنفره بازی Halo 5: Guardians برای بازی‌کردن روزانه‌ی این بخش، به‌تازگی در خبری اعلام کرده به کاربرانی که روزانه بخش مولتی‌پلیر هیلو ۵ را بازی کنند جوایزی اهدا خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

بروزرسانی عظیم بازی Halo 5: Guardians که قرار است این هفته منتشر شود، علاوه بر اضافه‌کردن حالت بسیار محبوب ساخت و ساز، چند نقشه جدید به بخش چندنفره برای دو حالت Arena و Warzone و البته بسته‌های جدید آیتم REQ (از طریق اینجا می‌توانید اطلاعات مربوط به نحوه عملکرد این سیستم را مطالعه کرده و با خصوصیات آن آشنا شوید)، سیستم جدیدی را به بازی اضافه می‌کنند که به کاربرانی که روزانه به تجربه بخش مولتی‌پلیر می‌پردازند دو بسته از آیتم REQ را به‌صورت رایگان اهدا خواهد کرد.

با اضافه‌شدن این سیستم به بخش چندنفره، ۳۴۳ اینداستِریِز بازیکنان را تشویق می‌کند که روزانه به بخش چندنفره بازی هیلو ۵ سَر بزنند و حتی برای دقایق کوتاهی هم که شده به بازی‌کردن به‌صورت آنلاین مشغول شوند.

بازی Halo 5: Guardians، جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های هیلو، در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵ (۵ آبان ۱۳۹۴) به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه شد.  این بازی در همان روزهای ابتدایی انتشار خود توانست درآمدی بالغ بر ۴۰۰ میلیون دلار بدست بیاورد و به بیشترین بازی‌ای که در آن هفته در شبکه ایکس‌باکس لایو انجام شده هم تبدیل شود.

آپدیت جدید و کاملا رایگان این بازی که با نام «Cartographer’s Gift» شناخته می‌شود، قرار است این هفته در اختیار تمام کاربران بازی هیلو ۵ قرار بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر از محتویات این بروزرسانی، می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

منبع: VG247