برای تولید بازی ReCore از بازی هایی مانند Metroid و Zelda الهام گرفته شده است
یکی از بازیهایی که معرفی آن در نمایشگاه E3 2015 چشم خیلی از گیمرها را گرفت، بازی ReCore از استودیوآرماتور بود. در حالیکه هنوز اطلاعات چندانی از این بازی منتشر نشده، اما به لطف مصاحبهای که بهتازگی با مارک پاسینی، موسس استودیو Armature و کارگردان بازی ریکور انجام شده، اطلاعاتی از ماهیت اصلی این بازی منتشر شده است.
پاسینی در صحبتهای خود گفته بازی ReCore «به گذشته و زمانی که بازیها با بازیهای امروزی تفاوت زیادی داشتند بازمیگردد». وی اعلام کرده در این بازی عناصری قرار داده شده که کیجی اینافونه و خودش در گذشته در بازیهایی که تولید میکردند قرار میدادند.
کارگردان بازی ReCore در ادامه صحبتهای خود گفته برای تولید این بازی و عناصر اصلی آن، از بازی هایی مانند Metroid و Zelda الهام گرفته شده است.
بسیاری از کسانی که روی بازی ریکور کار میکنند، در گذشته در پروژه تولید بازسازی مجدد Metroid که مورد تحسین همگان قرار گرفت هم شرکت داشتند. در این بازسازی، سازندگان مجموعه Metroid را به حالت اولشخص و سبک ماجراجویی بردند. ظاهرا خالقین متروید برای تولید بازی ریکور احساس کردند این بازی با عناصر اصلی این دو بازی به محصول بسیار ویژهای تبدیل خواهد شد و به همین دلیل، از دو بازی ذکرشده برای تولید بازی کاملا جدید خود الهام گرفتند.
ReCore یکی از بازیهای انحصاری کنسول ایکسباکس وان است که توسط کِیجی اینافونه، خالق مجموعه بازیهای محبوب Mega Man و متروید در دست تولید قرار دارد. نمایش اولیه بازی دنیای صحرایی را نشان میداد که در آن شخصیت اصلی بازی با نام جول (Jewel) و سگ وی با نام مَک (Mack) که از جنس روبات است، درحال گشت و گذار در این دنیای جالب بودند. کمپانی مایکروسافت در گذشته به طرفداران خود قول داد در سال ۲۰۱۶ اطلاعات بیشتری از این بازی ماجراجویی و مرموز منتشر خواهد شد. بنابراین اگر دوست دارید بیشتر در رابطه با بازی ReCore بدانید، منتظر سال آینده میلادی و انتشار اطلاعات جدید از این بازی دوستداشتنی باشید.
نظر شما در این رابطه چیست؟
منبع: DualShockers