نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

بالاخره بروزرسانی جدید نسخه آلفا بازی Star Citizen منتشر شد

پس از ایجاد تاخیرهای مختلف در انتشار دومین بروزرسانی نسخه آلفا بازی Star Citizen، استودیو کِلاود ایمپِریوم ساعاتی پیش دومین آپدیت این نسخه را با نام 2.0 منتشر کرد. با زومجی و اطلاعاتی از محتویات این بروزرسانی همراه باشید.

با انتشار این آپدیت، استودیو Cloud Imperium که زمان زیادی راصرف تولید بازی Star Citizen کرده، به یک دستاورد بزرگ دست یافته است.

کریس رابِرتز، خالق بازی Star Citizen با انتشار دومین آپدیت نسخه آلفا این بازی در صحبت‌های خود اعلام کرد:

نسخه آلفا 2.0 دستاوردی بسیار بزرگ برای بازی Star Citizen است. این آپدیت گوشه‌ای از گیم‌پلی این بازی را که در محصول نهایی مشاهده خواهید کرد، به علاقه‌مندانی که بی‌صبرانه منتظر تجربه این بازی هستند ارائه خواهد داد.

با دومین بروزرسانی نسخه آلفا، می‌توانید در مناطقی وسیع به مبارزات فضایی، به ماجراجویی با سفینه‌هایی با خدمه‌های مختلف و ماجراجویی با دوستان خود در این جهان وسیع و بزرگ بپردازید. تکنولوژی‌ها و عمق به کار رفته در بازی Star Citizen، تا به حال در هیچ بازی دیگری در صنعت بازی‌های ویدیویی به کار نرفته است.

اگر شما هم در حال تجربه نسخه آلفا Star Citizen هستید، در ادامه می‌توانید اطلاعاتی از آپدیت 2.0 این نسخه را مشاهده کنید:

فعالیت‌های فضایی بیشتر

با سفینه‌ی خود به مناطق جدید در فضا سفر کنید و به کاوش و مبارزه با چیزهای کاملا جدید بپردازید.

سفر کوانتومی

با سفیه‌های خود با سرعت نور در محیط‌های مختلف فضای وسیع سفر کنید.

سفینه‌های کاملا جدید

با بروزرسانی 2.0، با سفینه‌هایی کاملا جدیدی مانند کانسلِیشِن (Constellation)، ریتَلیِتور (Retaliator) و وَنگارد (Vanguard) بدون هیچ‌گونه صفحه بارگذاری به جست و جو در قسمت‌های مختلف فضا بپردازید.

مناطق جدید برای جست و جو و کاوش

یک سیاره کاملا جدید که شامل سه ماه، سه ایستگاه فضایی جداگانه، ایستگاهی برای تعمیر و تجدید مهمات خود است.

محتویات دیگر

بقایای سفینه‌های دیگر برای بدست‌آوردن مهمات جستجو کنید و به مبارزه‌های بی‌پایان فضایی ادامه دهید.

Star Citizen

همان‌طور که خالق بازی Star Citizen اعلام کرد، بروزرسانی جدید نسخه آلفا این بازی همزمان با بدست‌آوردن یک دستاورد بزرگ برای این محصول و سازندگان بوده است. این بازی از ۳ سال پیش که وارد وب‌سایت کیک‌استارتر شد، تا به حال نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار کمک‌های مالی دریافت کرده است.

جالب است بدانید که بازی Star Citizen موفق‌ترین بازی تاریخ کیک‌استارتر در بدست‌آوردن کمک‌های مالی است. رابرتز در این رابطه گفته است:

از تمام طرفداران و کسانی که از ما حمایت کردند بی‌نهایت تشکر می‌کنیم. سه سال پیش زمانی که کمپین کیک‌استارتر Star Citizen را به راه انداختیم، این طرفداران از آن زمان همراه ما بوده‌اند. این طرفداران به ما برای خلق هیجان‌انگیزترین و وفادارترین جامعه در صنعت بازی‌های ویدیوی کمک کردند. آنها در هر قدمی که برای تولید بهترین بازی فضایی شبیه‌ساز در تاریخ برمی‌داریم به ما کمک کرده‌اند.

اگر اخبار روزهای گذشته را از دست دادید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده تریلر جدید بازی Star Citizen در مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۵ و تماشای محتویات بروزرسانی 2.0 نسخه آلفا این بازی بپردازید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده