نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

بازی بعدی سازنده Bioshock احتمالا یک بازی جهان باز خواهد بود

با توجه به آگهی‌ استخدام منتشر شده برای استودیو جدید کن لوین، خالق مجموعه Bioshock، به نظر می‌رسد که بازی بعدی وی، یک بازی جهان باز اول شخص خواهد بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کن لوین، خالق مجموعه بایوشاک، آگهی‌ استخدامی برای ایرشنال گیمز، استودیو جدیدالتاسیس خود، منتشر کرده که اگر بخواهیم به توضیحات این آگهی‌ استناد کنیم، به نظر می‌رسد بازی بعدی وی یک بازی جهان باز اول شخص خواهد بود.

این مساله چندان عجیبی‌ نیست. زیرا لوین پیش از این اعلام کرده بود که بازی بعدی‌اش یک روایت خطی‌ نخواهد داشت و یک بازی بسیار وسیع خواهد بود که به احتمال بسیار زیاد حال و هوایی‌ علمی‌ تخیلی خواهد داشت.

با توجه به توضیحاتی که در این آگهی‌ استخدام آمده، لوین به یک طراح سیستم‌های گیم‌پلی نیاز دارد که در ساخت بازی‌های جهان باز یا نیمه جهان باز تجربه داشته باشد. در این آگهی از بازی‌های Middle-earth: Shadow of Mordor و Borderlands به عنوان بازی‌های نیمه جهان باز نام برده شده است.

با توجه به اطلاعاتی‌ که پیش از این منتشر شده بود، این بازی که برای رایانه‌های شخصی‌ منتشر می‌شود، توسط موتور آنریل ۴ در حال ساخت است.

نظر شما در این‌باره چیست؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده