نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

محتویات بسته‌الحاقی بازی Dying Light که با هدف تمسخر Destiny عرضه خواهد شد

طی هفته‌های گذشته استودیو تِک‌لَند کمپِینی را به راه انداخت که در آن از کاربران بازی Dying Light خواست با تمسخر بازی Destiny، بسته الحاقی رایگانی را دریافت کنند. حال به‌تازگی از محتویات این DLC رونمایی شده که توجه شما را به ادامه مطلب جلب می‌کنیم. با زومجی همراه باشید.

استودیو بانجی در طی ماه‌های گذشته با همکاری شرکت رِدبول و البته دریافت مبلغی بسیار زیاد، از کاربران بازی دستینی خواست با خرید نوشیدنی‌های این بِرَند در یک زمان مشخص، امتیاز تجربه و حتی یک ماموریت اضافی دریافت کنند.

تک‌لند که ظاهرا زیاد از این مسئله استقبال نکرد، کمپینی را به راه انداخت که در آن از کاربران بازی Dying Light خواست با تمسخر این کار بانجی، بسته الحاقی رایگانی را دریافت کنند.

تنها کاری که کاربران باید انجام می‌دادند مراجعه به شبکه فیس‌بوک، استفاده از جمله DrinkForDLC و هشت‌تگ (#) و البته پیام تمسخر‌آمیز خود بود. با استقبال بی‌نظیر مردم از این حرکت، حدود ۱۵ میلیون نفر به انجام این کار پرداختند. علاوه براین، حدود ۱۵ هزار نفر هم تصاویر و ویدیوهای خود که در حال خوردن نوشیدنی بودند را به تک‌لند ارسال کردند.

تک‌لند که محتویات این بسته الحاقی رایگان را آماده کرده، به‌تازگی اطلاعاتی از محتویات آن را منتشر کرده که در ادامه می‌توانید به مشاهده آنها بپردازید:

  • ماموریت The Fountain of Youth: یک مرحله جدید که در منطقه the Old Town در دسترس قرار خواهد گرفت
  • سلاح جدید: نقشه ساخت سلاحی با نام Water 2.0 که قدرت الکتریکی تمام سلاح‌های دیگر را افزایش می‌دهد
  • چالش آب: دو چالش جدید برای حرکات پارکور در کنار محیط‌هایی در اطراف آب

کسانی که در کمپین ذکرشده شرکت کردند، در تاریخ ۹ فوریه سال ۲۰۱۶ (بیستم بهمن سال ۱۳۹۴) می‌توانند این بسته الحاقی را به‌صورت رایگان دریافت کنند.

نظر شما در رابطه با این حرکت استودیو تک‌لند چیست؟

Dying light campaign

بازی Dying Light هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. دارندگان کنسول‌های نسل هشتم هم‌اکنون می‌توانند به تجربه نسخه دمو این بازی بپردازند.

جدیدترین بسته الحاقی پولی این بازی با نام Dying Light: The Following، سه ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد. این بسته، همانند نسخه اصلی داستان کایل کرِین را دنبال می‎کند و قرار است از بسیاری از ناگفته‎های داستانی بازی، پرده‎برداری کند. The Following قرار است با پیاده‎سازی مکانیکی جدید، تغییرات زیادی را در بازی ایجاد کند؛ تغییراتی که مطمئنا به بیشتر ترسیدن شما کمک شایانی خواهند کرد.

مهم‌ترین ویژگی DLC جدید بازی Dying Light تنوع زیادی است که در گیم‌پلی بازی ایجاد می‌کند. افزوده شدن ماشین‌های کوهستانی و ارتقای آن‌ها، لذت زیر گرفتن زامبی‌ها را بیشتر از گذشته می‌کند. نقشه‌ی جدیدی هم برای بازی در نظر گرفته شده که به گفته‌ی تک‌لند، بزرگ‌تر از مجموع تمام نقشه‌های قبلی بازی است.

منبع: VG247