نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

تاریخ انتشار نسخه در دست ساخت Ark: Survival Evolved برای ایکس‌باکس وان

استودیو وایلدکارد، سازنده بازی Ark: Survival Evolve اعلام کرد که یک نسخه در دست ساخت بازی (In-Development Version) از بازی خود را به زودی برای پلتفرم ایکس‌باکس وان منتشر خواهد کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

جس رپشک، کارگردان ارشد و یکی‌ از موسسین استودیو وایلدکارد که وظیفه ساخت بازی Ark: Survival Evolved را بر عهده دارد، امروز با انتشار خبری اعلام کرد که نسخه در دست ساخت بازی از طریق برنامه «پیش‌نمایش بازی‌های ایکس‌باکس» (Xbox Game Preview Program) در تاریخ ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر) و با قیمت ۳۵ دلار (۵ دلار بیشتر از قیمت همین نسخه بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی‌) منتشر خواهد شد. بنا به گفته‌های رپشک، این نسخه هیچ تفاوتی‌ با نسخه رایانه‌های شخصی‌ بازی ندارد و تمام محتوای موجودی را که تا به‌حال برای رایانه‌های شخصی‌ منتشر شده است، در خود دارد.

علاوه بر این، کاربران کنسول ایکس‌باکس وان با خرید این نسخه می‌توانند به محتوایی به نام »محتوای بنیان‌گذاران» (Founder's Content) دسترسی داشته باشند که شامل تعدادی پوسته و موارد دیگر است. رپشک در رابطه با این موضوع به وب‌سیت آ‌‌ی‌جی‌ان گفت:

بازیکنان دوست دارند که تجربه‌ای جدید را برروی کنسول‌های خود داشته باشد و ما احساس می‌کنیم Ark، که یکی‌ از معدود بازی‌هایی با حضور دایناسور و شاید تنها بازی چند نفره سبک بقا بر روی کنسول است، این تجربه را برای کاربران کنسول‌ها به ارمغان می‌آ‌ورد.

با این حال نسخه ایکس‌باکس وان بازی به سرعت نسخه رایانه‌های شخصی‌ آن‌ به‌روزرسانی دریافت نخواهد کرد. اما استودیو وایلدکارد خاطرنشان کرد که سعی‌ دارد کاری کند که محتوای بین این دو پلتفرم باهم برابر باشند.

بازی Ark تابستان سال آینده میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر خواهد شد و با اینکه قیمت نهایی بازی از ۳۵ دلار بیشتر خواهد بود، بازیکنانی که نسخه در حال ساخت بازی را خریداری کرده‌اند، نیازی به پرداخت دوباره پول برای تهیه بازی نخواهند داشت.

آیا شما حاضرید برای این بازی که کماکان در حال طی‌ کردن مراحل ساخت خود است، مبلغ ۳۵ دلار پرداخت کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده