نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

رئیس لوکاس فیلم: احتمال از سرگیری ساخت بازی Star Wars 1313 وجود دارد

کتلین کندی، رئیس کمپانی لوکاس فیلم امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد که کمپانی آنها نیم‌نگاهی‌ به پروژه‌های لغو شده دنیای جنگ ستارگان از جمله Star Wars 1313 دارند و این امکان وجود دارد که این پروژه‌ها دوباره در دست ساخت قرار بگیرند. با زومجی با جزییات خبر همراه باشید.

کتلین کندی، رئیس کمپانی لوکاس فیلم، در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت اسلش فیلم درباره فیلم The Force Awakens انجام داد، گفت که کمپانی آنها نیم‌نگاهی‌ به پروژه‌هایی که در طی‌ سال‌های گذشته قرار بوده بر اساس مجموعه جنگ ستارگان ساخته شود و به هر دلیلی‌ ساخت آنها لغو شده ، دارند.

وی گفت که تیم آنها در حال حاضر در حال خواندن نوشته‌هایی است که جورج لوکاس برای یک سریال تلویزیونی بر اساس این دنیا نوشته است و همچنین آنها در حال بررسی‌ تمام جوانب بازی لغو شده Star Wars 1313 هستند. ساخت این بازی زمانی‌ که کمپانی دیزنی، لوکاس آرتز را خریداری کرد،  لغو شد. کندی در این‌باره گفت:

طرز تفکر ما این است که ما نمی‌خواهیم هیچگونه محتوایی را دور بیندازیم. این محتوا مانند طلا هستند و مواردی هستند که ما مدت زمان مدیدی را صرف نگاه کردن، فکر کردن و بحث کردن راجع به آنها کردیم و این احتمال وجود دارد که دوباره پروسه ساخت آنها را آغاز کنیم. این چیزی است که ما می‌خواهیم.

Star-Wars-1313 (1)

داستان بازی Star Wars 1313 در سیاره‌ای به نام کروسکانت جریان دارد و بازیکنان را در نقش شخصیت بوبا فت قرار می‌دهد. فضا و لحن این بازی نسبت به دیگر بازی‌های ساخته شده بر اساس دنیای جنگ ستارگان، جدی‌تر و بزرگ سالانه‌تر است.

از زمان لغو شدن این پروژه تا به امروز، تصاویر مفهومی‌ و اطلاعات بسیار زیادی از گیم‌پلی بازی منتشر شده است. این اطلاعات باعث شده که طرفداران دنیای استار وارز بسیار چشم انتظار ساخته شدن بازی باشند. زیرا این بازی با تمام محصولات قبلی‌ ساخته شده بر اساس این دنیا، فرق دارد.

الکترونیک آرتز که قراردادی ده ساله با کمپانی دیزنی برای ساخت بازی‌هایی بر اساس این مجموعه دارد، در رابطه با این موضوع و هم‌چنین بازی که کمپانی ویسرال بر اساس این مجموعه در دست ساخت دارد، سکوت کرده است. چندی پیش نولان نورث درباره این بازی جدید گفته بود که تیم سازنده این پروژه که هنوز نامی ندارد، المان‌هایی‌ را از بازی‌های Star Wars 1313 و مجموعه آنچارتد وام گرفته‌اند. از دیگر عوامل این بازی که هنوز اطلاعات زیادی از آن‌ در دسترس نیست می‌توان به حضور ایمی هنینگ، نویسنده مجموعه آنچارتد اشاره کرد. همچنین بنا بر اخبار منتشر شده، استودیو تاز ه تاسیس موتیو الکترونیک آرتز به ریاست جید ریموند، در ساخت این پروژه همکاری دارد.

نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا شما نیز دوست دارید که پروسه ساخت این بازی دوباره از سر گرفته شود؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده