// جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

جمع‌آوری ۲.۲ میلیون دلار نتیجه یک هفته کمک مالی طرفداران به بازی Psychonauts 2

دابل فاین، استودیوی بازی تاسیس شده توسط تیم شیفر توانسته در کمپین جدیدی در سایت فیگ برای ساخت بازی Psychonauts 2، بیش از ۲.۲ میلیون دلار پول جمع‌آوری کند. این بازی سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

۱۴ هزار و ۲۵۳ حامی  از زمان آغاز پروژه در رویداد The Game Awards هفته گذشته -از طریق وب‌سایت فیگ- اقدام به پرداخت ۲.۲۸۱.۶۳۶ دلار پول برای کمک به ساخت Psychonauts 2 کرده‌اند.

این کمپین هفته‌ی گذشته تنها پس از ۱۴ ساعت توانسته بود مبلغی معادل ۱.۱ میلیون دلار را کسب کند. یکی از مسائلی که به جمع‌آوری این مقدار پول کمک کرده،‌ این است که حامیانی که بیش از ۱۰۰۰ دلار برروی این بازی سرمایه‌گذاری کرده‌اند شانس بازگشت مبلغ پرداختی خود را خواهند داشت.

۳.۳ میلیون دلاری که دابل فاین برای ساخت بازی از طرفداران درخواست کرده، تنها برای تامین بخشی از بودجه ساخت بازی است. برای تامین بقیه بودجه بازی باید دید دابل فاین چه برنامه‌هایی در سر دارد. اخیرا اعلام شده بود که این کمپانی در حال مذاکره با یک سرمایه‌گذار خارجی است و با اینکه هنوز هیچ‌کس نمی‌داند که این سرمایه‌گذار چه کسی است، ما امیدواریم وی مارکوس ناچ پریسون، خالق بازی Minecraft باشد، البته اگر او تمام سرمایه خود را برای خرید خانه ۷۰ میلیون دلاری‌اش خرج نکرده باشد! بر طبق تخمین‌های زده شده، بودجه‌ی مورد نیاز برای به پایان رساندن شماره دوم این بازی در حدود ۱۰ میلیون دلار است.

شما می‌توانید بزودی مصاحبه‌ی تیم شیفر با استفان را در زومجی مطالعه کنید. این مصاحبه جزئیات بیشتری را در رابطه با  Psychonauts 2 در اختیار علاقمندان می‌گذارد. این بازی در پاییز سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده