نویسنده: محسن وزیری
// پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۷

آتاری از اپلیکیشن تناسب اندام در CES 2015 رونمایی کرد

آتاری در نمایشگاه CES از اپلیکیشنی برای تناسب اندام رونمایی کرد که بر روی دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS نصب می‌شود. این برنامه که با نام Atari Fit شناخته می‌شود تفاوت کوچکی با دیگر برنامه‌های تناسب اندام دارد. با زومجی همراه باشید.
Atari Fit شامل ۱۵۰ تمرین تناسب اندام است که با به پایان رساندن هر بخش از تمرین‌ها، یکی از بازی‌های کلاسیک Atari مانند Pong ،Centipede یا Super Breakout باز شده و قابل بازی خواهد بود. تمرین‌های این برنامه شامل طیف وسیعی از نرمش‌ها از جمله دراز و نشست و دو است  که با انجام هر سری از آن‌ها می‌توان بازی‌های اشاره شده را فعال کرد. atari fit فرد چِسنیس از سازندگان برنامه، آن را اینگونه توصیف می‌کند:
Atari Fit اولین برنامه‌ی تناسب اندام است که با بازی‌هایی درون خود برنامه، به کاربر انگیزه‌ی ورزش کردن می‌دهد. این برنامه ترکیبی از بدن‌سازی و بازی است که آثاری از بازی‌های آتاری هم در آن دیده می‌شود. کاربران هنگام کار با این برنامه‌ تجربه‌ای سرگرم‌کننده خواهند داشت و برای رسیدن به اهداف بدن‌سازی خود تشویق می‌شوند.
Atari Fit اواخر این ماه منتشر خواهد شد و آتاری امیدوار است با اضافه کردن بازی‌های قدیمی خود به این برنامه و استفاده از اشتیاق کاربران برای داشتن بدنی سالم، موفقیت Atari Fit را تضمین کند. منبع: T3


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده