نویسنده: کیا مختاری
// دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

نسخه بازسازی بازی Final Fantasy VII در قسمت‌های جداگانه عرضه خواهد شد

به نظر می‌رسد اسکوئر‌ انیکس قصد دارد بازسازی Final Fantasy VII را در قسمت‌هایی جداگانه و به صورت سریالی منتشر کند. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

همانطوری که ‌می‌دانید دو روز پیش نخستین تریلر گیم‌پلی نسخه بازسازی بازی Final Fantasy VII در جریان رویداد پلی‌استیشن اکسپرینس 2015 نمایش داده شد که نوید یک بازسازی فوق‌العاده را می‌داد. برای نخستین باز از نسخه بازسازی Final Fantasy VII در جریان نمایشگاه E3 سال جاری میلادی رونمایی شد که از قرار معلوم سازنده اصلی بازی در توسعه و ساخت بازسازی Final Fantasy VII نقشی ندارد. اما اسکوئر انیکس قصد دارد بازسازی Final Fantasy VII را به صورت مجموعه‌ای از بازی‌ها منتشر کند، طبق بیانیه رسمی اسکوئر انیکس داستان بازسازی بازی به صورت قسمت‌های جداگانه که هر کدام تجربه بی‌همتایی را ارائه می‌دهند. هنوز مشخص نیست که این قسمت‌های مختلف چه زمانی عرضه می‌شوند و اطلاعات بیشتری از برنامه اسکوئر انیکس برای بازسازی Final Fantasy VII در دست نیست. در خبری دیگر و مرتبط با نسخه بازسازی شده Final Fantasy VII، روز گذشته یوشینوری کیتاسه-تهیه‌کننده‌ی بازی-در مورد استفاده از عناصر گیم‌پلی متفاوت از نسخه اصلی بازی گفته بود:
سخت‌افزار[ها] نسبت به زمان انتشار Final Fantasy VII تغییر کرده‌اند و بازی‌ها [هم] بیش از پیش واقع‌گرا و بی‌درنگ (Real-time) شده‌اند. Final Fantasy VII قبلی یک بازی نقش‌آفرینی بود که بر پایه‌ی اجرای دستورات شکل گرفته بود و از Active Time Battle استفاده می‌کرد. [اما] امروزه [عناصر] بی‌درنگ [و مبارزات همزمان] در کانون توجهات قرار دارند.

به نظر شما اسکوئر انیکس قصد دارد این قسمت‌های متفاوت را تنها در سبک‌های متفاوتی ارائه دهد یا باید شاهد عرضه نسخه‌هایی از بازی در پلتفرمهای دیگر هم باشیم؟ لطفاً نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

[alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده